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1. The Broad and Narrow Definition of E-Commerce -- 2. Evaluative Framework for Digital Competitiveness -- 3. Website-Centric Shoping Experience -- 4. Socially Responsible Online Marketing- 5. Algorithms – the New Leaders of the Advertising Market -- 6. The Credibility of Online...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814777
Grundlagen der Markenführung -- Strategische Markenführung und Markenkommunikation im Internet -- Spezifische … Instrumente der Markenführung im Internet. …Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler*innen stellen die …
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1: Introduction: the future of luxury -- 2: The industry is special -- 3: Cautious Steps towards Digital -- 4: Customer Centricity is Key -- 5: Digital Transformation of the Omni-personal Customer Journey -- 6: How To Go Omni-personal -- 7: Conclusion: Embark on Your Journey to the Omni-personal...
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1 Introduction: digital transformation, big techs, and public policies -- 2 New economy(ies), new economics and new ‘digital’ rights -- 3 Big Techs, Market Power and Public Policies -- 4 Big techs and on-line information system -- 5 Private power and public policies: between antitrust and...
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This book highlights the latest research presented at the first Digital Marketing & eCommerce Conference (Barcelona, Spain, June 2020). Papers include a diverse set of digital marketing and eCommerce-related topics such as user psychology and behavior in social commerce, influencer marketing in...
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Mit dem Buch „E-Business kompakt“ von Tobias Kollmann kann sich der Leser zielorientiert mit den zentralen Aspekten des E-Business aus den Bereichen E-Procurement, E-Shop, E-Marketplace, E-Community und E-Company und damit der gesamten Digitalen Wirtschaft befassen. Er bietet damit über...
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Themen Internet, E‐Business und E‐Commerce. Für sein besonderes Lehr- und Förderkonzept in diesen Bereichen erhielt er beim … er zudem zu den Pionieren der deutschen Internet‐Gründerszene und der elektronischen Marktplätze. Brandwatch zählt @Prof …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403331
1:The Emergence Of Technopreneurship For Sustainable And Ethical Economic Growth: Theory, Research And Practice -- 2:Gig Economy As The Key To Entrepreneurial Activity In Post-Covid Pandemic Global Scenario -- 3:Technology And Sharing Economy Based Business Models -- 4:Setting the World in...
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This proceedings volume highlights the latest research presented at the 9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, private label pricing and promotion,...
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bzw. Werbung mit Facebook Online-PR: Pressearbeit, Presseportale (Internet-)Video-Marketing Social-Media-Marketing: Blogs …-Marketing -- Online-Werbung -- Facebook -- (Internet-)Video-Marketing -- Online-PR -- Social-Media-Marketing, Web 2.0 und Co -- Mobiles … Internet und Mobile-Marketing -- Erfolgsdeterminanten -- Einstieg ins Online-Marketing -- Das Online-Marketing von morgen …
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