Showing 1 - 10 of 471
Grundlagen, Planung und Umsetzung von Social Media für Kommunen -- Kommunales Personalmarketing und die Rolle von Social Media im Recruitment -- Grundlagen des Social-Media-Advertisings -- Rechtliche Rahmenbedingungen für die Social-Media-Nutzung durch öffentliche Anbieter.-Social Media in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012508366
Digitalisierung - alles nur ein Hype? -- Neue Kunden durch digitale Werkzeuge -- Veränderungen im Informationsverhalten der Geschäftskunden -- Marketing als Lead-Maschine -- Big Data für den Mittelstand -- Automatisierung von Prozessen in Marketing und Vertrieb -- Die Fähigkeiten von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402840
Always-on und Always-in-Touch – das neue Kaufverhalten -- Social Commerce als Basisfaktor Nr. 1 des SoLoMo -- Location-based Services als Basisfaktor Nr. 2 des SoLoMo -- Mobile Commerce als Basisfaktor Nr. 3 des SoLoMo -- Empirische Studie von kaufDA – Status und Potenziale von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020346
Introduction -- 1. China: Interpreting the Economic Impact of the COVID-19 Pandemic in the Context of National Goals -- 2. COVID-19 and the Indian Economy: The Debate about a Wage-led Recovery -- 3. Palestine: The Pandemic Between Occupation and Neoliberalism -- 4. Economic Policy Debates in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013349704
Trends im Recruiting -- So zünden Sie mit XING Ihren Recruiting-Turbo!.-Social Recruiting Erfolg mit LinkedIn – von Zero to Hero! -- Wie Sie Facebook richtig verankern. Karriere-Blog als Element im Social-Media-Mix -- Warum Sie auf Twitter im Recruiting nicht verzichten dürfen -- Social...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403196
1. Introduction -- 2. Definitions, Social Media Types, and Tools -- 3. Social Media Strategy and Return on Investment -- 4. Online Advertising and Viral Campaigns -- 5. Social Customer Relationship Management -- 6. Search Engine Optimization -- 7. Sentiment Analysis and Opinion Mining (Business...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192362
Quality of Products and Services -- The Influence of Social Media on the Consumers‘ Expectations -- Importance of Information in Social Media -- Influence of Emotional Attachment on the Relationship With the Brand -- Post-truth and Fake News and How They Relate to Human Emotions -- Consumer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399132
“Trade Unions on YouTube provides a much-needed assessment of how old social movement actors employ new social media platforms to promote themselves and their activities today. A must-read for trade unions scholars and activists alike, this book illustrates how, in the age of digital media,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012672239
1. Introduction -- Part I. Social Media Strategy Development -- 2 Social Media Strategy Development -- 3 Let’s Start from the Beginning: Understanding Audiences -- 4. Managing Reputation, Ethics, Risk, Issues and Crises -- 5. The Foundational Components of Strategy -- 6. Stop Selling, Start...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012400018
Herausforderung der Messung von Kompetenzen zur Social-Media-Nutzung -- Die Rolle von Social Media Guidelines -- Ein Blended-Learning-Konzept zur Qualifizierung von Mitarbeitenden -- Analyse von Unternehmensbewertungsportalen -- Treiber des sog. "Bad Mouthings" im Unternehmenskontext --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402255