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Chapter 1. Estimating Demand with Constrained Data and Product Substitutions -- Chapter 2. Selling Innovative Products to Anxious Consumers -- Chapter 3. Buyer Valuation Uncertainty and Firm Information Provision Strategies -- Chapter 4. Optimizing Promotions for Multiple Items in Supermarkets...
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Vom stationären Einzelhandel zum Intelligent Retail -- Bedrohungen des stationären Handels -- Intelligent Retail -- Beispiele für stationären Einzelhandel der Zukunft -- Risiken für Intelligent Retail.
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Rund drei von vier Deutschen lassen sich in einem Fachgeschäft ausführlich beraten, kaufen jedoch die Ware später im Internetshop eines Wettbewerbers. Dieses als Showrooming bezeichnete Konsumverhalten ist mit der steigenden Akzeptanz des Onlinehandels zu einer wachsenden Herausforderung des...
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Part I: Defining the Internet of Value 1 -- Chapter 1. Defining the Internet of Value -- Part II: How DLT will evolve in … of Stake and Structural Alternatives. Part III: The Internet of Value and Financial Services 31 -- Chapter 4. The New … Internet of Value Financial Ecosystem 33 -- Chapter 5. From banks to DeFi: the evolution of the lending market 48 -- Chapter 6 …
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1. The Broad and Narrow Definition of E-Commerce -- 2. Evaluative Framework for Digital Competitiveness -- 3. Website-Centric Shoping Experience -- 4. Socially Responsible Online Marketing- 5. Algorithms – the New Leaders of the Advertising Market -- 6. The Credibility of Online...
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is telecom different from the Internet? -- Spectrum Regulation: Case of V-Band -- Intellectual Property or Creative … Commons? -- Who governs the Internet? -- What are the nuances of Net Neutrality? -- Quality of Service: Why is it challenging … collected by the Internet and telecom firms? -- Regulation of Machine Intelligence: Is it a reality? …
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Digitale Märkte -- Güter in der Internet-Ökonomie -- Produktion von digitalen Gütern -- Konsum und Zahlungsbereitschaft … konnten. Ihr Erfolg basiert auf dem Ergreifen von Chancen, die die digitale Welt und das Internet bieten. Traditionelle … der Internet-Ökonomie Produktion von digitalen Gütern Konsum und Zahlungsbereitschaft Preis- und Erlösstrategien …
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Grundlagen der Markenführung -- Strategische Markenführung und Markenkommunikation im Internet -- Spezifische … Instrumente der Markenführung im Internet. …Dieses Buch präsentiert die wesentlichen Aspekte der Markenführung im Internet. Wissenschaftler*innen stellen die …
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1. Digital shutdown -- 2. Internet and Politics -- 3. Internet and Nationalism -- 4. Social Media and Shutdown Activism … -- 5. Digital Politics and Internet -- 6. Internet and Territorial sovereignty -- 7. Social Media/Media governance -- 8 … dimensions of political economy and of social media in general. Internet shutdowns have been found to be more prevalent in …
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, Cloud Computing, and Internet of Things -- 7. Social Media and Public Disinformation -- 8. Smart City -- 9. Digital … Internet as a global networking and communication system affects the performance of public services. This textbook introduces …
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