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1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
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Chapter 1: Introduction Title -- Chapter 2: Family Firms and International Entry Modes: A State-Of-The-Art -- Chapter 3: The Choice between Wholly Owned Subsidiaries and Joint Ventures within Family Firms: a Theoretical Investigation from the Socioemotional Wealth Perspective -- Chapter 4: The...
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products across the globe, attaining global competitiveness, and maintaining a seamless supply chain through export initiatives …
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Einführung -- Einfluss der Digitalisierung auf die Struktur und den Wettbewerb im TV-Markt -- Kooperationen und Netzwerke auf TV-Märkten als Antwort auf veränderte Wettbewerbssituationen und als Mittel zur Erzielung von Wettbewerbsvorteilen -- Implikationen für die Entwicklung eines...
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1. Introduction: A Multi-Level Cultural Contexts Framework -- 2. Marketing in “Distant” Countries -- 3. A Review of Culture-Bound Approaches to International Marketing and Emerging Paradoxes -- 4. The Cultural Adaptation of the Marketing Mix -- 5. Managing the “4Ps” in Culturally-Distant...
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Part I: Fundamentals of Commodity Marketing -- Commodity Marketing: An Introduction into Key Concepts and Processes -- Commodity Differentiation: A Cross-Industry Approach -- Commodities in the Service Sector: Particularities and Implications for Marketing -- Part II: Commodity Marketing...
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Part I - A Macro View of Place Branding -- Chapter 1. Economic coopetition and the absence of comprehensive data: Why scholars and practitioners should work hand in hand -- Chapter 2. Theorizing ‘Value’ in Sustainable Urban Branding Strategies -- Chapter 3. The (Almost) Forgotten...
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Marketing 4.0: Plattformökonomie, Omnichannel, Künstliche Intelligenz, virtuelle Assistenten -- Marketingmix im digitalen Wandel und die Entwicklung zum digitalen, menschenorientierten Marketing 4.0 -- Entscheidungen und Schritte zur Durchdringung internationaler Märkte -- Internationales und...
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Marketingmanagement unabdingbar, um die eigene Existenz nachhaltig zu sichern. Die rasanten Veränderungen auf vielen Märkten bzw. in …
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Chapter 1: Global Competition – The Battlefield -- Chapter 2: Marketing – Position Yourself -- Chapter 3: Innovate – Generate and Evaluate -- Chapter 4: Using Information – Leverage Resource -- Chapter 5: Technology – Upgrade -- Chapter 6: Human Resources/Cross-Cultural Communication...
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