Showing 1 - 10 of 324
Dieses Buch ist ein wichtiger Diskussionsbeitrag, der Wissenschaft und Praxis fundiertes Material an die Hand gibt, um sich eingehend mit Sozialkreditsystemen zu befassen. Es liegt in der Natur einer ergebnisoffenen Disputation, dass dabei widersprechende Meinungen zu Wort kommen. Social Credit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403290
Part I: Climate Change challenge, CSR, ESG issues: the state of the art -- Chapter 1: Introduction -- Chapater 2: Self-consciousness and awareness as adaptation enablers -- Chapter 3: Climate change challenges and the policy makers initial response -- Chapter 4: SRI, ESG and Value of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013040868
This book introduces readers to the main types of corporate sustainability practices. The first section examines both the ratings provided by international agencies and the various ESG (Environmental, Social and Government) indexes existing at 2021. In turn, the second part empirically...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013386127
mechanisms to attract and retain the next generation of workers has become a primary focus for talent managers. At an industry …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012596818
confidence. … properties as well as underlying mechanisms (e.g., effort, risk, confidence and stress) of ability configurations in contests … sophisticated econometric methods to provide causal empirical evidence that yields important implications for policymakers, managers …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012399250
Dieses Buch zeigt Ihnen, dass die eigentliche Hürde beim Unternehmenserfolg im Weg vom „Was“ zum „Wie“ liegt. Hier … er ausführlich die Aspekte des „Wie“ und dass die wahre Herausforderung für wirtschaftlichen Unternehmenserfolg im „Wie …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402711
Studie zum Einfluss der Motive auf Karriereerfolg und Unternehmenserfolg. …, welche Auswirkungen die Motive auf den Karriereerfolg und den Unternehmenserfolg von Top Executives haben. Auf empirischer … Karriereerfolg und Unternehmenserfolg Die Zielgruppen Dozent*innen und Student*innen der Wirtschaftswissenschaften und der …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402860
Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Circular Economy research: From theory to practice -- Chapter 3: Conceptualization of Circular Economy 3.0: synthesizing the 10Rs hierarchy of value retention options -- Chapter 4: Working with new conceptualization of Circular Economy 3.0 -- Chapter 5: The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013256203
Chapter 1: Promoting Environmentally Friendly Behaviours in Emerging Markets: An Urgent Need (Nguyen) -- Chapter 2: The Green Consumers in Emerging Markets: Who are They? (Yadav) -- Chapter 3: Green Food Consumption in China (Dang) -- Chapter 4: Key Determinants of Green Purchase Behaviour in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013202333
1. Traditional and Contemporary Notions of Marketing Communications -- 2. Power Shift: Analyzing the Changing Role of Public Relations in the Mar-keting Mix -- 3. Marketing Communication Planning for SMEs in Emerging Markets -- 4. Communicating Corporate Social Responsibility Initiatives: A...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814697