Showing 1 - 10 of 170
-Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Literature review -- Chapter 3: Product and supply chain integration -- Chapter 4: Production system and supply chain integration -- Chapter 5: Quality management and manufacturing network -- Chapter 6: Risk management of manufacturing multinational...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012821374
Some Challenges Encountered in Value Creation and Capture -- Part I Preparation -- Introduction to Systems Research and Systemic Reasoning -- Evolution of a Market of Free Competition: A Symbolic Approach -- Axiomatization of the Resource View: The Firm and Markets -- Evolution of Resources: An...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814619
Chapter 1: Performance Management as Part of the Corporate Strategy -- Chapter 2: Performance in Procurement and Supply Management -- Chapter 3: Performance Management in Operations Management -- Chapter 4: Strategic Management Tools and Excellence Models -- Chapter 5: Strategic Management...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013188407
Einführung -- Einfluss der Digitalisierung auf die Struktur und den Wettbewerb im TV-Markt -- Kooperationen und Netzwerke auf TV-Märkten als Antwort auf veränderte Wettbewerbssituationen und als Mittel zur Erzielung von Wettbewerbsvorteilen -- Implikationen für die Entwicklung eines...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814827
Chapter 1: Business Ethics -- Chapter 2: Environmental Fraud -- Chapter 3: Improper Competitive Advantage -- Chapter 4: The Age of Green -- Chapter 5: The Automotive Industry Under Suspicion -- Chapter 6: Dieselgates – VW, FCA, Renault, and PSA -- Chapter 7: Not a “Privilege”:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012585344
Notwendigkeit der Transformation -- Qualitative Analyse des Einkaufsumfeldes -- Quantitative Analyse (Audit) -- Analyse des Unternehmensumfeldes -- Analyse des Marktumfeldes -- Transformation des Einkaufs -- Entwicklung und Umsetzung einer Vision, Mission, Strategie für den Einkauf --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402680
Wie visuelle Signale wirken -- Die „Big Four“: Die vier zentralen visuellen Wahrnehmungsdimensionen -- Die Kombination der „Big Four“ -- Anwendungen in der Marketingpraxis (Relaunches, Launches, Line Extensions, taktische visuelle Anpassungen) -- Beobachtungen, Fragen & Learnings aus der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402756
, im Innovationsmanagement, im Hospitalitymanagement -- CSR-Zertifikate, Normen und Siegel -- CSR als Wettbewerbsvorteil. … Siegel CSR als Wettbewerbsvorteil Die Autoren Prof. Dr. Marc Helmold, Prof. Florian Hummel und Prof. Dominique-Pascal Groß …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012403119
nachhaltigen Wettbewerbsvorteil erzielen können. Prozesse und Aktivitäten werden auf Kundenzufriedenheit fokussiert, sodass nur …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012508382
1: Research on the competitive advantage of the firm -- 2: Theoretical foundations of the relationship management mid-range theory -- 3: Relationship management maturity -- 4: Validating the relationship management maturity concept -- 5: Developing the upper relationship management mid-range theory.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012496202