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1. Policies for Enhancing Public Trust and Avoiding Distrust in Digital Government During Pandemics: Insights from A SyStematic Literature Review -- 2. Data driven implementation: the role of information and technology in public responses to social emergencies -- 3. Implementation of emerging...
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This book presents ten essays that examine the potential of digital responses to the COVID-19 pandemic. The essays explore new digital concepts for learning and teaching, provide an overview of organizational responses to the crisis through digital technologies, and examine digital solutions...
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Introduction -- How the COVID-19 Pandemic is Reshaping the Education Service -- Rethinking Higher Education Post COVID-19 -- Asian University Leader Perspectives -- Transformative Value Co-creation in Healthcare Services in the COVID-19 Era.
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Dieses Buch zeigt, wie die Digitalisierung die Markenführung verändert, beschleunigt und professionalisiert. Die …
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Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. An overview of the luxury fashion industry -- Chapter 3. The new consumers of luxury -- Chapter 4. The omnichannel strategy in the fashion industry -- Chapter 5. “See now buy now” -- Chapter 6. Additive manufacturing and smart textiles -- Chapter 7. The...
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Die digitale Transformation beschäftigt branchenübergreifend derzeit beinahe jedes Unternehmen, von der Automobilindustrie über Versicherungen und Banken bis hin zu Medienunternehmen und Gesundheitsdienstleistern. Artur Mertens eröffnet in seinem Buch eine neue Perspektive auf die zentrale...
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Empfehlungen, wie man den aus der Digitalisierung resultierenden Herausforderungen begegnen kann. Denn mit den digitalen …
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Einfluss sequenzieller Produktpräsentation auf die Effektivität von Marken im Voice-Shopping -- Wie Voice-Händler Kundenstimmung erkennen und diese Information nutzen können -- Handelsmarken und Herstellermarken im Online- und Mobile-Shopping.
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This proceedings volume highlights the latest research presented at the 9th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2022). The topics covered include: retailing, private label portfolio and assortment management, private label pricing and promotion,...
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Strategies -- 6. Airline Perspective -- 7. Controlling, guiding and assisting: The role of airports in the transition towards …
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