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Part I - A Macro View of Place Branding -- Chapter 1. Economic coopetition and the absence of comprehensive data: Why scholars and practitioners should work hand in hand -- Chapter 2. Theorizing ‘Value’ in Sustainable Urban Branding Strategies -- Chapter 3. The (Almost) Forgotten...
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Wirtschaftswissenschaften mit den Schwerpunkten Marketing und Markenmanagement Fach- und Führungskräfte aus dem Stadtmarketing Die Autorin Dr …
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Dieses Buch diskutiert interdisziplinär das Verhältnis zwischen Stadtgeschichte und Stadtmarketing und zeigt konkrete … Stadtmarketing • Geschichte und Stadtmarketing - Marke, Event, Vermittlung: Beispiele aus Berlin, Braunschweig, Leipzig, Magdeburg … Umgang mit Geschichte befassen. Bernadette Spinnen ist Bundesvorsitzende der Bundesvereinigung City- und Stadtmarketing …
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Was Innenstädten den Todesstoß versetzt -- Es muss was passieren: Citymanagement als Antwort auf die Krise der Innenstädte und Ortszentren -- Vom austauschbaren Produkt zum einzigartigen Markenerlebnis: Profilbildung für Innenstädte und Ortszentren -- Ergebnisorientiert und strukturiert...
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Dieses Handbuch stellt die zukünftigen Herausforderungen und aktuellen Lösungsansätze in der kommunalen Wirtschaftsförderung aus unterschiedlichsten Perspektiven und fachlichen Disziplinen dar. Damit soll ein besonders praxisorientiertes Forum für innovative und neue Ansätze geschaffen...
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Space is a crucial variable in any economic activity. Spatial Economics is the branch of economics that explicitly aims to incorporate the space dimension in the analysis of economic phenomena. From its beginning in the last century, Spatial Economics has contributed to the understanding of the...
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1. Introduction to Sustainability Leadership in Tourism -- Part I: Sustainable Tourism Essentials -- 2. Understanding Sustainable Tourism -- 3. Keys to Sustainable Tourism Success -- 4. Sustainable Tourism: Future Trends and Priorities -- Part II: Interviews with Sustainability Leaders and...
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1. Marketing Communications and Brand Development - An Introduction -- 2. The Progress of Destination Brand Marketing in Emerging Economies: The Case of ASEAN -- 3. Nation Branding as a Strategic Approach for Emerging Economies: The Case of UAE -- 4. Bank Brand Avoidance - Perspectives from...
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Chapter 1: Introducing Online Brand Communities -- Chapter 2: Participation and customer involvement -- Chapter 3: Online brand communities and loyalty intentions -- Chapter 4: Consumer engagement -- Chapter 5: Social identity and online brand communities -- Chapter 6: Brand and customer loyalty...
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This book contains the latest and most up-to-date research results from the fields of brands, labels and product, presented at the international colloquium COBLI 2021, held in Orleans, France. It covers a wide range of topics from the fields of economics, psychology, information technology and...
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