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Neun Kardinalfehler im B2B-Vertrieb, auf die Sie gut verzichten können -- Der Führungsfehler -- Der Strategiefehler -- Der Entscheidungsfehler -- Der Kommunikationsfehler -- Der Allianzfehler -- Der interne Wettbewerbsfehler -- Der Digitalisierungsfehler -- Der Weiterbildungsfehler -- Wie Sie...
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Mehrwert. Der Inhalt Experteninterviews und Grundlagen von KI KI und Marketing KI und Kommunikation KI und Sales Die …
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Artificial intelligence (AI) in the sales context -- Advantages and benefits of using AI software in sales … -- Opportunities and limitations of AI in sales -- How AI supports the sales process -- AI tools and their uses -- How AI is changing … the work in sales -- Where the journey is heading. …
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Introduction -- Zombie Businesses in Electronics Industry: Case Studies -- Misallocation of Internal Fund to Loss-Making Zombie Businesses in Electronics Industry -- Slow Downsizing after Mergers of Individual Loss-Making Parts and Components Divisions -- Final Remarks.
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Part 1 Big Tree with Thick Trunk and its Fruits -- 1 Research Aim and Framework -- 2 Theoretical Background: General Purpose Technology, Pattern of Innovation, and Spin-out -- 3 Data -- 4 Technological Characteristics of Laser and Laser Diode -- Part 2 R&D and Market Competition of Laser Diodes...
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Chapter 1: Background: Women and Work -- Chapter 2: Gender Inequality in Employment -- Chapter 3: Women’s Work in Modern Service Sector -- Chapter 4: Women in Modern Industrial Sector -- Chapter 5: Women in Domestic Work -- Chapter 6: Measurement Problem of Women’s Work -- Chapter 5: Way...
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1. Introduction -- Part I. The Political Economy and the Public Policy Perspectives of Huawei’s Globalization -- 2. The International Political Economy of Huawei’s Global and Domestic Environment -- 3. Weaponizing Globalization: Chinese High-Tech in the Crosshairs of Geopolitics -- 4....
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1. Marketing Strategy: A Global Discipline -- 2. The Global Marketing Environment -- 3. Selecting and Entering Global Markets -- 4. Balancing Global Synergies and Local Responsiveness -- 5. Steps in Developing Global Marketing Strategies -- 6. Segmenting Targeting and Positioning in Global...
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Vorwort: Die Macht der Daten und der Künstlichen Intelligenz -- 1. Einführung: Künstliche Intelligenz verändert unsere Kommunikation -- 2. In digitaler Kommunikation mit dem Kunden -- 3. Künstliche Intelligenz verstehen und in der Organisation verankern -- Wie Maschinen lernen: Einordnung...
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Relevanz der Distributions- und Handelslogistik -- Logistische Netzwerke -- Distributionssysteme -- Distributionskonzepte in Industrie und Handel -- Dienstleisternetze in der Distributionslogistik -- Entwicklung einer Distributionslogistik-Strategie.
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