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Vorwort -- Begriff der Creative Industries -- Besonderheiten der Creative Industries im Lichte des digital shift -- Management in der digitalisierten Kultur- und Kreativwirtschaft -- Finanzierungsstrategien -- Rechtliche Fragen. Vertragsstrukturen in der Kultur- und Kreativwirtschaft.
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Entstehung, Arten und Steuerung digitaler Geschäftsmodelle -- Digitale Innovation, Transformation und agile Entwicklung von Organisationen -- Digitale Disruption des Marketings und der Customer Journey -- Digitalisierung der Vertriebskanäle in B2C und B2B -- Anwendung von Technologien und...
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1. Hosting a Successful Metamodern Party: Mixed Methods Management Research on the Web 2.0+; Anna K. Zarada, George G. Panigyrakis and Eugenia Tzoumaka -- 2. Why Consumer Psychology Needs Neurophilosophy; Paul M. W. Hackett and Gordon R. Foxall -- 3. Emotivity and Ephemera Research; Kip Jones --...
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The proceedings of the 1st AAGBS International Conference on Business Management 2014 (AiCoBM 2014), held in Penang, Malaysia, gathers 57 refereed papers. They cover areas relating to various aspects of business management and reflect the conference’s three main themes (management and...
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1. Paper 19. The China-US Trade Imbalance: Evaluating Remedial Macroeconomic Measures -- 2. Paper 152. Does Carbon Emission Reduction Affect Corporate Performances: Evidence from China -- 3. Paper 30. Return and Asymmetric Volatility Transmissions between Main Stock Market and Second-Tier Stock...
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Chapter I Symbiont: Concepts, Evaluation Criteria and the Three Laws -- Chapter II Symbiont-based Business Model Design -- Chapter III Engineering Principles for Business Model Design (I): Opportunity Cost Varies When the Same Resources -- Chapter IV Engineering Principles for Business Model...
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Part A - Business models as a management concept -- Introduction -- The business model concept -- Business model concepts in literature -- Distinction and aims of business models -- Part B - Structure of business models -- Introduction -- Structure of the value creation in business models --...
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Foundations of media management -- Characteristics of media management -- Value-creation systems of media enterprises -- Functions of media management -- Business models and value creation in the newspaper and magazine market 126 -- Business models and value creation in the book market --...
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Dieses Buch bietet einen Überblick über die wichtigen Themen des Kanzleimanagements. Autoren sind Managing Partner national und international agierender Kanzleien unterschiedlicher Ausrichtung. Das Buch richtet sich an Anwälte, Wirtschaftsprüfer und Steuerberater aus kleinen wie großen...
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Dieses Buch stellt die Instrumente der BWL zur Erfüllung der Führungs- und Überwachungsaufgaben des Leitungs- und Aufsichtsorgans kleiner, mittlerer und großer Unternehmen und Konzerne systematisch, verständlich und in knapper Form dar. Im Fokus stehen dabei die aktuellen nationalen und...
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