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Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely … explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and …’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401965
This volume includes the full proceedings from the 1985 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in … Miami Beach, Florida. It provides a variety of quality research in the fields of marketing theory and practice in areas such … as consumer behaviour, marketing management, marketing education, and international marketing, among others. Founded in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402134
Founded in 1972, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely … explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and …’s flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review. Volumes are edited by leading …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402232
Vertriebssteuerung ohne fundierte Strategie bleibt Stückwerk, denn einzelne Maßnahmen verpuffen. Es genügt nicht, nur auf Kundenwünsche zu reagieren. Wer seine Wettbewerbsposition sichern will, muß Kundenbeziehungen aktiv gestalten, Kaufprozesse grundlegend analysieren und sich auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013510556
1. Umgang mit Wissen -- 1.1 Daten, Informationen, Wissen und Kompetenz -- 1.2 Wissenszustände -- 1.3 Wissenslebenslauf -- 1.4 Wissensmanagement -- 1.5 Kompetenzsteigerung in der Marktbearbeitung -- 2. Marktprozesse -- 2.1 Steuerung von Marktprozessen -- 2.2 Typische Fehler bei der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013510720
Vertriebssteuerung ohne fundierte Strategie bleibt Stückwerk, denn einzelne Maßnahmen verpuffen. Es genügt nicht, nur auf Kundenwünsche zu reagieren. Wer seine Wettbewerbsposition sichern will, muß Kundenbeziehungen aktiv gestalten, Kaufprozesse grundlegend analysieren und sich auf...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013505861