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Instrumente zur Koordination von Marketing und Vertrieb • Auswirkungen von Unternehmensfaktoren und Koordinationsmechanismen auf …
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Der Wettbewerb zwischen Unternehmen verlagert sich hin zum Wettbewerb zwischen ganzen Wertschöpfungsketten. Hierdurch … gewinnt neben der effizienten Zusammenarbeit der am Leistungsprozess beteiligten Unternehmen die Interaktion mit dem jeweils …
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This book brings together the work of researchers in Eastern and Western Europe, who analyze competitiveness, social exclusion and sustainability from a range of perspectives. It examines the key challenges faced by the EU in its efforts to establish a socially inclusive and greener path to...
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Eleonora Poli analyses how ideas and material interests have come to determine the evolution of antitrust policies in the USA, EU, Japan and BRICS. She argues that three major economic crises together with market globalisation have changed governments' perceptions of market competition, giving...
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This textbook on network economics provides essential microeconomic instruments for the analysis of network sectors like telecommunications, transport or energy. Network-specific characteristics emerge both on the cost side and benefit side, requiring network providers to develop innovative...
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Wirtschaftsordnung -- Konzeptionen der Wirtschaftspolitik -- Funktionsweise von Märkten und Marktversagen -- Wettbewerbspolitik … erläutert Marktformen, Marktversagen und Wettbewerbspolitik und vermittelt die besonderen wirtschaftspolitischen Anforderungen …
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