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Hintergrund -- Mitarbeiterbefragungen als Interventionsinstrument -- Konzeptualisierung von Arbeitszufriedenheit -- Effekte von Interventions-instrumenten auf die Arbeitszufriedenheit -- Konkretisierung der Forschungsfragen -- Empirie: Effektivitat von Mitarbeiterbefragungen -- Generelle...
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Immer mehr Unternehmen und Privatpersonen nutzen das World Wide Web als Kommunikationsmittel. Es liegt daher nahe, das neue Medium auch in der Markt- und Sozialforschung einzusetzen. Auf der Basis einer Potenzialanalyse im Lichte der modernen Markt- und Sozialforschung untersucht Axel Theobald...
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Die wissenschaftliche Auseinandersetzung mit dem Entstehen und der Entwicklung junger Unternehmen ist nach wie vor ein aktuelles Thema, bei dem noch viele Fragen offen sind. Vor dem Hintergrund der 1995 initiierten Gründungs-Offensive "GO!" wird im ersten Beitrag des vorliegenden Bandes in...
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Register Sample Telephone Survey in Lucerne (Switzerland) -- Part IV: Data Quality: Factors Affecting Measurement Error in … knowledge on this topic. However, technical conditions are changing rapidly and the challenge for survey researchers to stay up … rising number of so-called "mobile-onlys", this particular field of telephone survey research becomes more and more important …
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Policy and Intergenerational Income Mobility Intergenerational Income Persistence in Germany: the Role of Education and …
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This book connects a buying psychology driven by American beliefs and values with a company’s go-to market strategy, the goal being to sensitize readers to how the cultural values of a particular country or region can impact the business environment. The book also addresses the reasons behind...
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most recent trends with those in the industry in Schwäbisch Hall and Waiblingen, Baden-Württemberg, Germany, which …
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In the future, shopping will be greatly influenced by a combination of localization issues, mobile internet at the point of sale, and use of social networks. This book focuses on the ‘SoLoMo synergies’ that arise from this paradigm shift in future shopping, which also promises new and...
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For selected target groups, such as unemployed and disadvantaged youth, Christoph Ehlert demonstrates that flexible and well-targeted programmes significantly improve employment chances. To be effective, these programmes must combine individual coaching, classroom training and temporary work....
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