Showing 1 - 10 of 61
-- Unternehmenskultur -- Unternehmensethik -- Führung -- Lernen und Wissen in Unternehmen. … Unternehmenskultur und -ethik, Führung sowie Lernen und Wissen in Unternehmen erläutert. Durch seine klare Struktur bietet das Lehrbuch …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516684
Organisationsebene anhand der Themen Unternehmenskultur und -ethik, Führung, Lernen und Diversity Management in Unternehmen erläutert …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517180
This book provides an evidence-based actionable framework and measure of servant leadership to help management practitioners build effective and ethical workplaces. It explains the reasons why the best workplaces such as Starbucks, Southwest Airlines, Ritz-Carlton, and ServiceMaster apply...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402087
Die wettbewerbsstrategische Bedeutung der Standardisierung technologischer Innovationen im Business-to-Business-Bereich -- Rahmenbedingungen der Standardisierung technologischer Innovationen -- Standardisierung technologscher Innovationen in der ökonomischen analyse — Ein Überblick --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516973
Editorial -- Editorial – Über Netzwerke, Allianzsysteme, Verbünde, Kooperationen und Konstellationen -- Ökonomie, Vertrauen und Macht -- Ökonomische Analyse von Unternehmensnetzwerken -- Effizienz und Autonomie in Zulieferungsnetzwerken – Zum strategischen Gehalt von Kooperation --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517058
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520793
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520814
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521188
This book collects and reports on the results of a study conducted on the Chinese Software and Services Outsourcing (SSO) industry, focusing on one of its main players as a key case study. Two sets of research findings are presented: first, the knowledge management and communication processes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523052
This textbook on Knowledge Management is a result of more than twenty years of research, teaching and consulting experience of the authors. This is the first comprehensive text which brings together European, Asian and American perspectives on knowledge-based value creation. This book is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523076