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This volume includes the full proceedings from the 1994 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in … Nashville, Tennessee. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including … marketing strategy, consumer behavior, international marketing, marketing education, among others. Founded in 1971, the Academy …
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This volume includes the full proceedings from the 1997 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in … Coral Gables, Florida. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science … including marketing strategy, consumer behaviour, global marketing, advertising, branding, marketing education, among others …
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This volume includes the full proceedings from the 1995 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in … Orlando, Florida. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including … marketing strategy, consumer behavior, advertising, branding, international marketing, marketing education, among others …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402024
This volume includes the full proceedings from the 1996 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in … Phoenix, Arizona. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including … marketing strategy, consumer behaviour, marketing management, international marketing, marketing education, among others …
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This volume includes the full proceedings from the 1987 Minority Marketing Congress held in Greensboro, North Carolina … under the theme Minority Marketing: Issues and Prospects. It provides a variety of quality research in the field of minority … marketing in order to assimilate and enhance knowledge of marketing practices for minority enterprises. It includes papers on …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402135
BWL-Wissen, wie es von Fach- und Führungskräften gefragt ist, die selbst keine BWL studiert haben. Z.B. für IT-ler, die die Unternehmenszusammenhänge verstehen müssen. Oder für Ingenieure, die sich als Führungskräfte mehr als nur gut behaupten wollen. Kurz: Das Buch ist ein notwendiger...
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Aus den beträchtlichen Reaktionen des Kapitalmarkts auf Veränderungen der Umsatzerlöse von Unternehmen ergibt sich - auch aus ökonomischer Sicht - die Forderung, die einschlägigen Rechnungslegungsnormen manipulationsresistent zu gestalten. Christian Herold untersucht, unter welchen...
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Vertriebssteuerung ohne fundierte Strategie bleibt Stückwerk, denn einzelne Maßnahmen verpuffen. Es genügt nicht, nur auf Kundenwünsche zu reagieren. Wer seine Wettbewerbsposition sichern will, muß Kundenbeziehungen aktiv gestalten, Kaufprozesse grundlegend analysieren und sich auf...
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. Sales Excellence -- 4.1 Unternehmenskultur -- 4.2 Der lernende Vertrieb -- 4.3 Kompetenzsteigerung durch Vertriebsplanspiele …
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