Showing 1 - 10 of 82
The world has changed dramatically in recent years and so has the field of economics, but many introductory economics textbooks have remained stuck in the past. This book provides a new beginning for the study of microeconomics, emphasizing current debates and research trends. It is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523124
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520412
Classical microeconomics is intended to explain how a price system is able to coordinate the economic agents. But even if it can be extended to incomplete information and externalities, it remains grounded on very heroic assumptions. Agents are endowed with a very strong rationality, equilibrium...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520501
Der Einfluss von Emotionen auf die Markenproduktentscheidung als Herausforderung an die Kaufverhaltenstheorie -- Markenproduktentscheidungen und Emotionen als Analyseobjekte -- Theoretische und konzeptionelle Grundlagen zum Einfluss von Emotionen auf Markenproduktentscheidungen -- Methodische...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516491
Einführung in die Problemstellung der Markenemotionen -- Theoretischer Teil — Markenwissen und Emotionen -- Ableitung der Forschungshypothesen zur Wirkungsweise von Markenemotionen -- Empirischer Teil — Messung und Wirkung von Markenemotionen -- Implikationen für Forschung und Praxis.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516744
This book contains the refereed proceedings of the Third International Conference on Exploring Services Science (IESS) that was held in Geneva, Switzerland, in February 2012.At the conference, researchers from all over the world present innovative ideas, research, and applications in the design,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522981
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013511260
Die Markt- und Preistheorie geh|rt zum Standardlehrstoff f}r Studierende derWirtschaftswissenschaften im Hauptstudium. Abgestellt auf diesen Leserkreis wird die Markt- und Preistheorie im vorliegenden Lehrbuch eingehend behandelt, wobei der Schwerpunkt auf denjenigen Marktstrukturen liegt, die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013511673
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013511776
Die Markt- und Preistheorie gehört zum Standardlehrstoff für Studierende der Wirtschaftswissenschaften im Hauptstudium. Abgestellt auf diesen Leserkreis wird die Markt- und Preistheorie im vorliegenden Lehrbuch eingehend behandelt, wobei der Schwerpunkt auf denjenigen Marktstrukturen liegt,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013512024