Showing 1 - 10 of 406
In the future, shopping will be greatly influenced by a combination of localization issues, mobile internet at the point of sale, and use of social networks. This book focuses on the ‘SoLoMo synergies’ that arise from this paradigm shift in future shopping, which also promises new and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401954
Themenstellung -- Grundlegende Konzepte -- Gruppenprozesse, -strukturen und -modelle -- Theoretische Einbettung der Konflikte und Synergien -- Empirische Untersuchung zu Konflikten und Synergien -- Empirische Modellbildung: Das MIPO-Modell -- Schlussbemerkungen.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516817
Today, social media have attracted the attention of political actors and administrative institutions to inform citizens as a prerequisite of open and transparent administration, deliver public services, contact stakeholders, revitalize democracy, encourage the cross-agency cooperation, and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397799
Dieser Band der beliebten "Chefsache"-Reihe zeigt Ihnen, wie Sie die Möglichkeiten der sozialen Netzwerke optimal für Ihr Unternehmen nutzen. Die Gesellschaft wandelt sich, Generationen prallen aufeinander. Es wird Zeit für ein neues Marketing, das die zukünftigen Kunden, die junge...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402153
Interaktive Medien versprechen einen neuen Zugang zum Markt und den Kunden vor dem Hintergrund einer nachlassenden Wirkung der traditionellen Medien. Doch wie können sie in die Marketingaktivitäten aufgenommen werden und welchen Mehrwert liefern sie für den Dialog mit dem Kunden tatsächlich?...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516990
Gewinner sind schon jetzt Internet-Händler, die es verstanden haben, das Web 2.0 zur Kundenakquisition zu nutzen. Wer auch dazu gehören und verstehen möchte, welche Faktoren zu einer neuen Phase dieser Werbeplattform geführt haben, sollte in das Buch 'Der neue Online-Handel Erfolgsfaktoren...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517104
THEORETISCHE GRUNDLAGEN ZUM SOCIAL WEB IM TOURISMUS -- Das Social Web – Internet, Gesellschaft, Tourismus, Zukunft -- Web 2.0 im Tourismus – eine Auswahl theoretischer Erklärungsansätze -- Web 2.0 in der Touristikindustrie – Implikationen für Wertschöpfungskette, Geschäftsmodelle und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517117
Policy and Intergenerational Income Mobility Intergenerational Income Persistence in Germany: the Role of Education and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397674
This book connects a buying psychology driven by American beliefs and values with a company’s go-to market strategy, the goal being to sensitize readers to how the cultural values of a particular country or region can impact the business environment. The book also addresses the reasons behind...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397923
most recent trends with those in the industry in Schwäbisch Hall and Waiblingen, Baden-Württemberg, Germany, which …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401950