Showing 1 - 9 of 9
Grundlagen der identitätsbasierten Markenführung -- Das Konzept der identitätsbasierten Markenführung -- Strategisches Markenmanagement -- Operatives Markenmanagement -- Identitätsbasiertes Markencontrolling -- Identitätsbasierter Markenschutz -- Internationale identitätsbasierte...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017756
Grundlagen der identitätsbasierten Markenführung -- Strategisches Markenmanagement -- Operatives Markenmanagement -- Identitätsbasiertes Markencontrolling -- Identitätsbasierter Markenschutz -- Internationale identitätsbasierte Markenführung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018664
Dieses Standardwerk liefert Studierenden umfassende Grundlagen des Marketingmanagements aus einer entscheidungsorientierten Sicht. Einsteiger erhalten die Möglichkeit, sich Schritt für Schritt mit der Situationsanalyse, den Marketingzielen und Marketingstrategien sowie den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516883
Ad-hoc-Krisen treten urplötzlich auf. Sie sind durch herkömmliche Frühwarnsysteme nicht zu orten und bergen existenzgefährdendes Potenzial. Ihre Häufigkeit nimmt in dynamischen Wettbewerbsverhältnissen und in einer vernetzten Welt sprunghaft zu. Nur durch spezifische Managementansätze zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517370
The assessment of local, regional or national impacts of an influx of tourists - of different kind and origin - has in recent years become a new challenge for economics research in the tourism sector. There is a clear need to develop solid methodologies through which the socio-economic impacts...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015397
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520824
This book offers a panoramic view of recent advances in spatial complexity, in order to enhance our understanding of complex spatial networks by simplicity in terms of both the basic driving forces of systemic impacts and the modelling of such systems. Simple models mapping out the evolution of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521233
'Advances in Tourism Economics' follows his predecessor 'Advances in Modern Tourism Research' (2007) in providing a thorough assessment of state-of-the-art economic research in this rapidly developing field. The authors start by analyzing the recent upsurge of model-based economic research in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521249
Editorial Introduction -- Behavioral Issues: Loyalty Measurement in Tourism -- Tourists Return Intentions -- Evaluation of the Interrailers’ Satisfaction Regarding the Tourism Services and Activities in Italy, Greece and Croatia -- Forecasting Tourism Demand for South Africa Using a Single...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016343