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Das Verstehen des Käuferverhaltens steht traditionell im Mittelpunkt aller Marketing-Überlegungen und bildet die Basis für die Beeinflussung von Kunden sowie für die Gestaltung von Kundenbeziehungen. Vor diesem Hintergrund verfolgen Thomas Foscht und Bernhard Swoboda in ihrem Lehrbuch zum...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017529
Das Verstehen des Käuferverhaltens steht traditionell im Mittelpunkt aller Marketing-Überlegungen und bildet die Basis für die Beeinflussung von Kunden sowie für die Gestaltung von Kundenbeziehungen. Vor diesem Hintergrund verfolgen Thomas Foscht, Bernhard Swoboda und Hanna Schramm-Klein in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020178
Dieses Lehrbuch verfolgt - vor dem Hintergrund, dass das Verstehen des Käuferverhaltens („Customer Insights“) traditionell im Mittelpunkt aller Marketing-Überlegungen steht und die Basis für die Beeinflussung von Kunden sowie für die Gestaltung von Kundenbeziehungen bildet - drei...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021110
The assessment of local, regional or national impacts of an influx of tourists - of different kind and origin - has in recent years become a new challenge for economics research in the tourism sector. There is a clear need to develop solid methodologies through which the socio-economic impacts...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015397
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520824
This book offers a panoramic view of recent advances in spatial complexity, in order to enhance our understanding of complex spatial networks by simplicity in terms of both the basic driving forces of systemic impacts and the modelling of such systems. Simple models mapping out the evolution of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521233
'Advances in Tourism Economics' follows his predecessor 'Advances in Modern Tourism Research' (2007) in providing a thorough assessment of state-of-the-art economic research in this rapidly developing field. The authors start by analyzing the recent upsurge of model-based economic research in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013521249
Der Wettbewerb im Handel ist durch vielfache Herausforderungen geprägt, sei es durch neue Geschäftsmodelle, durch neue Konkurrenten und Kooperationspartner oder neue elektronische Formate. Im „Handbuch Handel“ präsentieren namhafte Wissenschaftler und hochkarätige Vertreter der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014289503
Editorial Introduction -- Behavioral Issues: Loyalty Measurement in Tourism -- Tourists Return Intentions -- Evaluation of the Interrailers’ Satisfaction Regarding the Tourism Services and Activities in Italy, Greece and Croatia -- Forecasting Tourism Demand for South Africa Using a Single...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016343