Showing 1 - 7 of 7
Durch sinkende Aufenthaltsdauern und einen immer geringeren Anteil von Stammkunden gewinnt das Markenmanagement im Tourismus zunehmend an Bedeutung. Als wichtige Ursache für die geringe Kundenbindung gilt das Phänomen des Variety-Seeking Behavior: Kunden wechseln trotz hoher Zufriedenheit aus...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520841
Die jüngsten Entwicklungen auf den Weltmärkten haben erneut die internationale Bedeutung von mineralischen Rohstoffen aufgezeigt. Die Basis - das rechtliche Rahmenwerk - bildet für Förderung und Versorgung die entscheidende Grundlage. Effiziente Rechtsvorschriften sowie deren Implementierung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015086
Chapter 1: Islamic Capital Market Research: Past Trends and Future Considerations; Syed Aun R. Rizvi and Nafis Alam -- Chapter 2: The Determinants of Islamic Equity Fund Performance: A Global Evidence; Wajahat Azmi and Mohsin Ali -- Chapter 3: On Sukuk Insolvencies: A Case Study of East Cameron...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014336998
It is widely admitted that markets are the main driving force of the economy but governments' intervention could, in some circumstances, improve on their outcomes. This book provides a structured analysis relating theoretical arguments, implementation approaches and effectiveness of industrial...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012053827
in Europe and the USA. Using the approach pioneered by Michael Devereux and Rachel Griffith, it is shown that companies …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014142
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013520541