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This book describes the cognitive and interpersonal effects of group model building, and presents empirical research on what group model building achieves and how. Further, it proposes an integrated causal mechanism for the effects on participants. There have been multiple previous attempts at...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395817
Tourismus- und Eventbereich Verantwortliche für Kongress- und Tourismusmarketing; Entscheidungsträger auf dem Tagungsmarkt, in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401533
This volume includes the full proceedings from the 1998 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Norfolk, Virginia. The research and presentations offered in this volume cover many aspects of marketing science including marketing strategy, consumer behaviour, entrepreneurial...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402034
This account of the 'L-20 project' describes and analyses a 3-year mobilization designed as an alternative to the political deadlocks preventing progress on critical global issues. The book traces the origins and findings of the project, and addresses such hot button issues as global warming,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013522704
Merkmale guter Moderation -- Methoden richtig einsetzen -- Gruppenprozesse steuern -- Themen und Anlässe unterscheiden -- Organisation und Kontext einbeziehen -- Beziehung und Kontakt herstellen -- Rollenklarheit und Selbstverständnis entwickeln -- Visualisierung wirkungsvoll einsetzen --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019659
Kongress- und Messewesen aktiv. Zudem ist er Dozent für Veranstaltungsmanagement an der TU Berlin und Vorstandsmitglied im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021271
ScienceMarketing im Kongress- und Messewesen aktiv. Zudem ist er Dozent für Veranstaltungsmanagement an der TU Berlin und der Best …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017820
Die Geheimnisse der TED-Talks für erfolgreiche Kommunikation im Unternehmen: Dieses Werk zeigt, wie Führungskräfte und Fachexperten in Unternehmen so ansprechend und mitreißend präsentieren wie die TED-Redner und wie damit der Austausch von Ideen und Innovation in Unternehmen gefördert...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018888
Channel Management -- Consumer and Organizational Buyer Behavior -- International Marketing -- Marketing Education -- Marketing and the Law -- Product and Pricing Management -- Promotion Management -- Research Agenda for Marketing in the 21st Century -- Research Methodology -- Retailing and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019186
Events sind Veranstaltungen mit Erlebnischarakter. Zum Eventmanagement gehört die Frage, was ein Event auszeichnet, wie man eine Veranstaltung in den Augen der Besucher einzigartig macht und wie man ein solches Event in der Praxis umsetzt. Das Buch führt in die Grundlagen des Eventmanagements...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014083