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The book presents the economic policy model known as “Social Market Economy” in Germany, the country where it …
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Die Sozial- und Gesundheitssysteme stehen nicht nur in Deutschland vor einem grundlegenden Wandel in der …
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Entscheidungshilfen für Markteintritt und Marktbearbeitung, die Gestaltung von Organisation, Personalmanagement und Controlling sowie die …
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-Strategien entwickeln: Markteintritt in ein neues Land -- Risikoanalyse und Sicherungsinstrumente -- Risikofaktor: Rechtsumfeld … Marktbearbeitung -- Marketingmaßnahmen von marktgerechten Preisen bis Zahlungsbedingungen -- Business-Plan für den Markteintritt in das …
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Problemstellung der internationalen Marktbearbeitungsformen im Vertrieb -- Grundlagen der Marktbearbeitungsformen und ihrer Entwicklung -- Theoretischer Bezugsrahmen und Modellableitung -- Entscheidungskriterien aus dem praktischen Umfeld und Vergleich zur Theorie -- Implikationen und...
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Dieser Ratgeber vermittelt die entscheidenden Faktoren für ein erfolgreiches Marketing in China. Praxisorientiert und verständlich bringt er auf den Punkt, wie Unternehmen in diesem ebenso spannenden wie herausfordernden Marktumfeld bestehen können. Anhand zahlreicher Beispiele erhält der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018042
This study addresses the marketing-mix standardization issue in the Central and Eastern European context. Special consideration is given to the construct of product cultural specificity, for which a new measure is proposed. The newly developed measure exhibits satisfactory levels of reliability,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015243
Sustainable Growth in Global Markets provides a comprehensive introduction to the concept of market and business management outside the domestic market. The book focuses upon the ability to do business in international markets, examining the significance of leadership, building consumer value...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396676
This book develops John Rawls’s theory of justice by adding reality-based analyses. This is accomplished by answering the question of who makes rules and how, and by providing new answers to three of today’s most practical and critical issues. The question of who and how makes rules is...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396847
This book employs a variety of economic and philosophical methodologies in order to discover the philosophical implications of creative destruction, competition regulation, and the role that businesses or market agents play. Instead of discussing these relations in a purely abstract manner,...
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