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Problemstellung der internationalen Marktbearbeitungsformen im Vertrieb -- Grundlagen der Marktbearbeitungsformen und ihrer Entwicklung -- Theoretischer Bezugsrahmen und Modellableitung -- Entscheidungskriterien aus dem praktischen Umfeld und Vergleich zur Theorie -- Implikationen und...
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Rahmenbedingungen -- Bevorzugte Investitionsregionen -- Markteintrittsstrategien -- Marktbearbeitungsentscheidungen -- Organisation -- Personalmanagement -- Controlling -- Public Affairs Management -- Fallstudien -- Zusammenfassung und Ausblick: zehn Erfolgsfaktoren ausländischer Unternehmungen...
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Lukas Morbe sheds light on important antecedents of international retailers‘ local performance including international strategies and their local implementation, local consumers‘ perceptions as well as the wider country- and format-specific environment. This topic is of exceptional relevance...
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Sustainable Growth in Global Markets provides a comprehensive introduction to the concept of market and business management outside the domestic market. The book focuses upon the ability to do business in international markets, examining the significance of leadership, building consumer value...
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Einführung in die Thematik -- Japan Über Märkte und Management in der mächtigsten Wirtschaftsregion Asiens -- Japan ist wieder da -- Chancen der konjunkturellen Entwicklung in Japan: Kurzzeitige Aufhellung oder nachhaltige Erholung? -- Japan ist wieder da — Perspektiven für deutsche...
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International MBA-Concepts -- Der Globale Executive MBA (GEMBA) für die Managementweiterbildung ohne Grenzen -- Corporate Strategies -- Methoden des Zukunftsmanagements -- KMU im globalen Umfeld: Rahmenbedingungen und Entscheidungsfindung für eine Niederlassung in China -- Die Entwicklung...
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The book describes the strategies and processes of a multi-national US corporation, Motorola, applied in entering emerging markets around the globe. It details the structured approach, innovative ways and concerted efforts involved. Executives learned how to gain foothold in unknown territory...
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China is the world’s largest power region, achieving economic growth rates that exceed those of most industrialized countries. In this book practitioners of international companies are offered valuable insights and lessons from established and successful managers, academics and consultants....
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"Guanxi and Business Strategy" elaborates upon a topic of paramount importance to both academic scholars and managers doing business with China: the impact of personal relationships (guanxi) on business affairs. In the Chinese cultural and socio-economic environment, how are the ubiquitous...
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Rahmenbedingungen -- Bevorzugte Investitionsregionen -- Markteintrittsstrategien -- Marktbearbeitungsentscheidungen -- Organisation -- Personalmanagement -- Controlling -- Public Affairs Management -- Fallstudien -- Zusammenfassung und Ausblick: zehn Erfolgsfaktoren ausländischer Unternehmungen...
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