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Preface -- Part I: Overview -- Part II: The German Institutional Framework -- Part III: Competition for Non-Commercial Services -- Part IV: Competition for Commercial Services -- Part V: Conclusions and Outlook -- Appendices -- References
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three different countries (Scotland, USA, and Italy) towards the adoption of outcome-based performance management systems in …
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theory" as a parallel to market process theory, highlighting the possibilities for an economic organization that harnesses … Idea of “Conversation” in Contemporary Economic Theory and in the Post-Austrian Theory of the Democratic Process -- 13 …
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covered are voting, education quality, environmental issues, externality theory, and public goods theory. This volume makes an … Libecap, “Public Choice Issues in International Collective Action: Global Warming Regulation.” -- 3. John Joseph Wallis, “What …
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This Brief proposes a new theory of public economics which deemphasizes reliance on the free market and affirms the … model and why those differences matter. Building on this, the Brief sketches the elements of a new theory of the public non … transplant doesn’t work -- 5. An absence of theory -- 6. The public nonmarket: elements of a new theory -- 7. Developing an …
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Der öffentliche Sektor steht unter anhaltendem Reformdruck und muss sich verstärkt auf die Bedürfnisse unterschiedlicher Zielgruppen einstellen. Das betriebswirtschaftliche Marketing-Management bietet für diesen Reformprozess ein enormes Unterstützungspotenzial. Stefanie Wesselmann und...
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Der öffentliche Sektor steht unter anhaltendem Reformdruck. Das betriebswirtschaftliche Marketing-Management bietet für diesen Reformprozess ein großes Unterstützungspotenzial, allerdings nur, wenn die Besonderheiten des öffentlichen Sektors genügend berücksichtigt werden. Stefanie Hohn...
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Grundlagen -- Analyse der Relevanz des Benchmarkings im PREM -- Entwicklung eines Modells zum kennzahlenbasierten Portfoliomanagement mittels Benchmarking im Public Real Estate Management -- Erprobung des Modells -- Grenzen und mögliche Einwände -- Resümee.
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Der öffentliche Sektor steht unter anhaltendem Reformdruck. Das betriebswirtschaftliche Marketing-Management bietet für diesen Reformprozess ein großes Unterstützungspotenzial, allerdings nur, wenn die Besonderheiten des öffentlichen Sektors genügend berücksichtigt werden. Stefanie Hohn...
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