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Produktnutzen als zentrales Analysekonzept von Austauschprozessen -- Begriffliche und theoretische Grundlagen zu Placebo-Effekten -- Forschungsstand: Placebo-Effekt als Phänomen im Marketing -- Placebo-Effekt der Marke -- Fazit und Ausblick.
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This is a practical book with clear descriptions of the most commonly used nonmarket methods. The first chapters of the book provide the context and theoretical foundation of nonmarket valuation along with a discussion of data collection procedures. The middle chapters describe the major stated-...
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-- 2. Determinanten der Erwartungsbildung und -Veränderung -- 3. Bezugsobjekt von Erwartungen im Dienstleistungsbereich … theoretischen und empirischen Forschung für das weitere Vorgehen -- III: Modell der phasenbezogenen Erwartungsbildung und -Wirkung …. Zusammenfassung der Hypothesen -- IV: Experimentelle Überprüfung des phasenspezifischen Modells der Erwartungsbildung und -Wirkung …
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bezüglich aller zukünftigen Renditen entsprechen. So plausibel dieser Zusammenhang in der Theorie ist, so komplex und … messbar ist. Thilo Helpenstein leistet einen Erklärungsbeitrag zum besseren Verständnis der Erwartungsbildung des Marktes …
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zentralen Adoptionsfaktoren. Auf der Grundlage der Principal-Agent-Theorie entwickelt Christina Rabe ein Modell zur Relevanz und …
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Over the last decades, technological progress has brought about a multitude of standardization problems. For instance, compatibility standards ensure the interoperability of goods, which is of decisive importance when users face positive externalities in consumption. Consumers' expectations are...
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Negotiations are ubiquitous in business, politics, and private life. In many cases their outcome is of great importance. Yet, negotiators frequently act irrationally and fail to reach mutually beneficial agreements. Cognitive biases like overconfidence, egocentrism, and the mythical fixed pie...
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framework of game theory in order to better fit with the results of rapidly increasing laboratory experiments concerned with …
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Investment and all other economic actions depend on 'subjective' expectations. The problem is how to construct a theory … economics of F.A.Hayek, Koppl gives us such a theory. This includes a theory of 'Big Players', demonstrating that discretionary … economic theory, and connects with many other schools of economics including New Institutional Economics, Constitutional …
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