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Statistical Methods to Develop Rating Models -- Estimation of a Rating Model for Corporate Exposures -- The Shadow Rating Approach - Experience from Banking Practice -- Estimating Probabilities of Default for Low Default Portfolios -- Transition Matrices: Properties and Estimation Methods -- A...
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This book presents methodologies for the Bayesian estimation of GARCH models and their application to financial risk management. The study of these models from a Bayesian viewpoint is relatively recent and can be considered very promising due to the advantages of the Bayesian approach, in...
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Entwicklung einer Controlling-Konzeption -- IT-Systeme als Grundlage eines erfolgreichen Handelscontrollings -- Handelscontrolling in der Beschaffung -- Handelscontrolling in der Distribution -- Handelscontrolling im Lager -- Handelscontrolling bei betriebswirtschaftlich-administrativen Aufgaben...
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Problemstellung -- Instruktionale Ansätze -- Blended Learning in der betrieblichen Aus- und Weiterbildung -- Das Bosch-Modell -- Evaluation von Lernumgebungen -- Forschungsfragen -- Methode -- Ergebnisse -- Zusammenfassung und Gesamtdiskussion
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Traditionelle Vertriebssysteme wie Filial- oder Verbundsysteme werden zunehmend durch aggressive Franchising-Netzwerke verdrängt, weil sie nach vorherrschender Meinung sehr gut zur Verfolgung anspruchsvoller Expansionsziele geeignet sind. Ein strategischer Erfolgsfaktor von...
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Das Thema Einkaufsstress von Konsumenten ist für den Handel von hoher Bedeutung. Carmen-Maria Albrecht entwickelt ein Instrument zur Messung von Einkaufsstress, untersucht geschäfts-, sortiments- und verkäuferspezifische Faktoren, die Einkaufsstress im Einzelhandelsgeschäft auslösen...
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Promotions are at the same time beloved and feared by both food retailers and branded goods manufacturers in today’s retail environment. Beloved because they attract smart customers and generate an immediate effect on a brand’s sale. Feared because there is uncertainty about the...
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Der Wettbewerb im Handel ist durch vielfache Herausforderungen geprägt, sei es durch neue Geschäftsmodelle, durch neue Konkurrenten und Kooperationspartner oder neue elektronische Formate. Im „Handbuch Handel“ präsentieren namhafte Wissenschaftler und hochkarätige Vertreter der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014289503
This book is a comprehensive guide to several aspects of risk, including information systems, disaster management, supply chain and disaster management perspectives. A major portion of this book is devoted to presenting a number of operations research models that have been (or could be) applied...
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value theory, Bayesian networks, Neural networks, Fault Trees, frequentist statistics and data mining are introduced in such … - Using Probability Distribution Properties -- Leveraging Extreme Value Theory -- Bayesian Networks -- Articial neural network …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397114