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This book analyzes revenue management (RM) problems with flexible products and RM in broadcasting companies. It presents models and methods that explicitly take the implications of flexibility into account. In addition, it contains descriptions of algorithms to generate stochastic demand data...
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Problemstellung — Olfaktorik als vernachlässigte Modalität zum Aufbau und zur Stärkung von Marken -- Theoretischer Rahmen — Einbindung olfaktorischer Reize in die Markenkommunikation -- Empirischer Teil — Wirkungen der Integration von olfaktorischen Reizen in die Kommunikation des...
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telecommunications and transport. Negotiating partners in these markets are often not equal with regard to their various sources and … telecommunications and transport. In general, negotiating partners in these markets are not equal with regard to their various sources …
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addressed to all scientists and practitioners who deal with theory and application of telephone surveys - in academic and market …
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Finance and Game Theory. Based on communications given at AE'2005 (Lille, USTL, France), this book offers a panorama of …
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Spiele in Normalform -- Spiele in Extensivform -- Theorie der Verhandlungen -- Auktionstheorie -- Evolutionäre … Themen aus der Verhandlungstheorie, der Theorie der Wiederholten Spiele und der Evolutionären Spieltheorie behandelt. Diese …. Diese spezielle Verbindung von Theorie und Experiment ist für ein Lehrbuch der Spieltheorie vollkommen neu. Die Neuauflage …
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und in welchem Umfang dabei spieltheoretische Konzepte eingesetzt werden. Auf Basis der Auktionstheorie und einer …
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Electricity is an essential commodity traded at power exchanges. Its price is very volatile within a day and over the year. This raises questions about the efficiency of the trading rules. The author develops a non-cooperative auction model analyzing the bidding behavior of producers at power...
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