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Introduction: Developing the Chinese organization and management -- Enterprises and the social environment -- Enterprise and government -- The growth path of entrepreneurs -- Organizational and institutional building of enterprises -- Corporate culture -- The survival wisdom of middle managers...
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Noch nie sind Veränderungsprozesse in der Wirtschaft in solchen Beschleunigungen aufgetreten wie heute. Unternehmen müssen ihre Kultur nachhaltig ausrichten, um weiterhin auf den Märkten den Wettbewerb halten zu können und wirtschaftliche Gewinne zu erzielen. Der wesentliche Erfolgsfaktor...
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Basic Models of the Enterprise -- System-Based Approach and Cybernetics -- Management Techniques -- Strategy - Thinking and Acting -- Organization - Structure follows Strategy -- Corporate Culture - A Competitive Advantage -- Corporate Development through Innovation
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Melanie Wiener analysiert die organisationskulturellen Voraussetzungen eines Unternehmens oder Netzwerkes im Hinblick auf unternehmensübergreifende Kooperationen im Kontext von Open Foresight. Hierbei eruiert die Autorin mittels einer theorie- und empiriebasierten Analyse der Unternehmens-...
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Die westliche Vorstellung von Management ist in eine Sackgasse geraten. Manager tun sich immer schwerer damit, globale Zusammenhänge wirklich zu erfassen. Unter unvermeidlicher Unsicherheit entscheiden sie oft eindimensional – und bleiben trotz immenser Anstrengungen wirkungslos. Werner...
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Accomplishing organizational change is a challenging managerial task. Often, organizations have difficulties in recognizing the need to change. Nicole Zimmermann investigates the barriers to, but also in particular the drivers of organizational change. She places special emphasis on a systemic...
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This book connects a buying psychology driven by American beliefs and values with a company’s go-to market strategy, the goal being to sensitize readers to how the cultural values of a particular country or region can impact the business environment. The book also addresses the reasons behind...
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Anne Kathrin Adam conducts several empirical analyses to gain insights into the characteristics of institutional goals and strategy as well as the relationship between goals, strategy, and factors of success of business schools. The author gives an overview of the content of mission statements,...
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1. Industrie 4.0 -- 2. Agile Führung -- 3.Digital Leadership -- 4. Design Thinking -- 5. Holokratie -- 6. Lean Startup -- 7. Scrum -- 8. Lean Projectmanagement -- 9. Business Model -- 10. Google-Work-Rules. .
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small areas around the main cultural centers of three Western states - Britain, France, and the United states. This book …
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