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In den vergangenen Jahren hat sich die Medienbranche grundlegend verändert. Neben traditionell konjunkturabhängigen Erlösströmen wie Werbeeinnahmen und Produkterlösen sieht sie sich mit einer strukturbedingten Erlösgefährdung aufgrund der sich ändernden Kundenbedürfnisse sowie weit...
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Einstieg -- Interview mit Gunter Thielen -- Die Basis -- Interview mit Eli Noam -- Medienmanagement — Herausforderung, Notwendigkeit und ein Bezugsrahmen -- Medienprodukte — Medienangebote und Mediennutzung -- Medientechnologien — Digitale Konzepte und ihre integrierte Nutzung --...
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Einführung: Medienunternehmungen als betriebswirtschaftliches Erkenntnisobjekt -- Medienbetriebslehre als spezielle Betriebswirtschaftslehre: Orientierungsrahmen zur Entwicklung eines integrativen Medienmanagement-Konzeptes -- Referenzrahmen zur Entwicklung eines integrativen...
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This textbook examines corruption through a macroeconomic lens, exploring the relationship between corruption, fiscal … policy, and political economy. The book merges macroeconomic growth models with elements of political economic theory to …Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: Two-Period Model of Government Investment -- Chapter 3: Politics and Corruption …
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und Aufbau der Arbeit sowie wirtschaftsethische Grundlagen -- Corporate Citizenship -- Korruption -- Fazit und Ausblick. …
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This book explores the importance and the types of media innovation policies formulated and implemented in various European countries. Each country analysis illustrates the evolution and structure of news media markets and media cross-ownership policies in recent years and evaluates how...
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In this book, specialists and scholars present a comprehensive account of the latest developments in Chinese new media. The articles explore important areas such as security of cyberspace in China; the development of WeChat and micro-blogs; public opinions of social media and the transformation...
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limitations of research on media management theory is evaluated, both drawing on management theory and examining insights from …
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In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising models, and the critical role of media in society, this volume highlights the meaning of different values in media companies and media managers’ decisions. It discusses how economic as well as...
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