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Die Zielgruppe LOHAS: Konsumverhalten und Werte-Set -- Marketing-Zielgruppendifferenzierung -- LOHAS-Studienübersicht -- Mediennutzung -- Zukunft der Zielgruppe LOHAS -- Strategische Bedeutung und Marktpotential -- LOHAS-Marktbearbeitung.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018172
The role of the consumer has changed from seeking the most satisfaction from goods and services to reconciling consumption with active citizenship, which links consumption to modern social issues such as environmental protection, sound business ethics, and fair working conditions. Understanding...
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Der Wandel zu Lifestyle und Nachhaltigkeit -- Leben auf der Suche nach Sinn und Spiritualität -- Die Zielgruppe für Ihr Unternehmen -- Umweltmanagementsystem: Auch Lieferanten müssen mitziehen -- Marketing für Lohas -- So finden Sie Ihre Nische -- Zukunftsperspektive 2020.
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1 Einleitung -- 1.1 Entwicklungen im Umfeld von Anbietern einer Anlageberatung -- 1.2 Problemstellung der Arbeit -- 1.3 Ziel der Arbeit -- 1.4 Aufbau der Arbeit -- 2 Anlageberatung und Rendite aus institutionenökonomischer Sicht -- 2.1 „Konstitutive“ Elemente von Dienstleistungen -- 2.2...
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-- Konsumentenverhalten -- Neue Institutionenökonomik -- PLS-Pfadmodellierung. … Management · Neue Institutionenökonomik und Konsumentenverhalten · PLS-Pfadmodellierung Die Zielgruppen · Lehrende und …
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Part I: Engaged Leadership Development at the Personal Level -- Ch 1 Awakened Leadership -- Ch 2 Self-Leadership -- Ch 3 The Ego-Soul Dynamics of Leadership Development -- Ch 4 Visionary Leadership in a Team-Oriented Setting -- Ch 5 Holistic Leadersehip -- Ch 6 Prosocial Leadership, Religious...
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today, and builds a balanced view of responsibility that would not be shunned by corporate executives. The wider economic … responsibilities of organizations have been identified for corporations, and responsibility has been focused on business. Unknown … non-accountability -- Chapter 7 Competition and stakeholder analysis -- Chapter 8 The Nature of Responsibility -- Chapter …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396586
This book makes an important contribution to the recent evolution in Information and Communication Technologies (ICT) that are human-centred and socially desirable, environmentally sustainable, and ethically acceptable. It introduces the concept of moral, equitable and environmental limits in...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397749
This title discusses the phenomenon of alcohol abuse as a behavioural disease and the associated costs. The author details alcohol’s status as a psychoactive drug; he notes, however, that in contrast to other psychoactive drugs, alcohol has been widely culturally accepted in Western countries...
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Natascha Hebestreit begründet hier die These: Für einen Wirtschaftsakteur besteht Verantwortung darin, berechtigte … Vertragsansprüche zu erfüllen. Wenn nämlich derzeit in der Wirtschaft von „Verantwortung“ gesprochen wird, verbirgt sich dahinter eine … besetzten Mantelbegriff gehüllt werden. Tatsächlich handelt es sich bei der Verantwortung aber um ein ganz konkretes Konzept …
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