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New Products and Existing Product Portfolio Management -- Investment in Facility Flexibility for Early Market Entry Under Competitive Uncertainty -- Demand Modeling in Product Line Trimming: Substitutability and Variability -- Supply Chain Coordination -- Coordinated Pricing and...
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The basic idea of the real-time enterprise is to become quicker. A business which wants to become a real-time enterprise has to acquire three main abilities:- Internal and external data is integrated quickly and in real time in a well-organized company data pool,- Analyses of information in the...
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Anforderungen an Electronic Sourcing Systeme -- Internet und Beschaffung -- Lieferantenmanagement: Strategien, Prozesse und systemtechnische Unterstützung -- Beziehungserfolg bei der Beschaffung auf elektronischen Märkten — theoretische Analyse und empirische Evidenz -- Electronic Reverse...
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Die neuen Informationstechnologien ermöglichen Geschäftslösungen, die die Prozesse fundamental verändern: Unternehmen werden innerhalb des Verbundes Lieferant-Hersteller-Abnehmer in ihre wertschöpfenden Bestandteile zerlegt und in virtuellen Geschäftsgemeinschaften neu zusammengefügt....
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1. eBusiness Framework -- 2. eProducts & eServices -- 3. eProcurement -- 4. eMarketing -- 5. eContracting -- 6. eDistribution -- 7. ePayment 8. eCustomer Relationship Management -- 9. mBusiness -- 10. eSociety -- Glossar -- Fachbegriffe englisch/deutsch -- Literaturverzeichnis -- Index.
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Das Fachbuch stellt die Glieder der digitalen Wertschöpfungskette des eBusiness resp. eCommerce in den Mittelpunkt und widmet jedem Teilglied ein eigenes Kapitel: eProducts & eServices, eProcurement, eMarketing, eContracting, eDistribution, ePayment sowie eCustomer Relationship Management....
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This book takes an in-depth look at consumer behavior in the context of multichannel commerce, and explores how the convergence of physical and electronic channels influences consumer decision-making in a multichannel environment. In this regard, it goes far beyond explaining choices between...
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