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Gesundheitsorientierte Markenstrategien als Option der Markenpolitik im Nahmngsmittelsektor -- Das Untersuchungsdesign der vorliegenden Arbeit -- Die Entwicklung einer Skala zur Messung der wahtgenommenen Gesundheitsprofilierung von Lebensmitteln -- Die theoriegeleitete Modellentwicklung zur...
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Chapter 1: Introduction -- Chapter 2: The notion of health good in China and elsewhere -- Chapter 3: Organization of …
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Bank Cities -- Chapter 7: Demand for Private and State-Provided Health Insurance in the 1910s: Evidence from California …
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Das Buch liefert theoretische Hintergründe, praktische Anwendungen und aufschlussreiche Fallbeispiele für die Markenbildung im Gesundheitsmarkt. In vielen Bereichen der Gesundheitswirtschaft ist Marke als Management-Instrument und Erfolgsprinzip noch nicht angekommen. Das betrifft alle...
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Julia Späth präsentiert eine wissenschaftliche Auseinandersetzung mit der Deckungsrückstellung aus bilanztheoretischer Sicht. Für das deutsche Bilanzrecht analysiert sie, dass Deckungsrückstellungen nicht einheitlich zu interpretieren sind; in Abhängigkeit von der Produktkategorie der...
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The history of health insurance -- Health economics, risk, and finance -- Demand for health insurance -- Supply of … health insurance -- Features of health insurance -- Purchasing health insurance -- Health policy and health insurance … -- Promoting value in health insurance. …
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As a contribution to the search for suitable and sustainable solutions to finance rising medical care expenditures, the book proposes a typology of healthcare financing and insurance schemes, based on the dimensions of basic vs. supplementary services and mandatory vs. voluntary coverage, to...
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Novi Dewan establishes a status quo of the Indian health and life insurance industry and discusses the best practices …Novi Dewan establishes a status quo of the Indian health and life insurance industry and discusses the best practices …
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countries, Vietnam and Laos in particular. Innovation requires something new. Integration of deep understanding of innovation … manufacturing firms in Vietnam and Laos are (1) human capital, (2) social capital, and (3) innovation in the past. Fifth, the impact …
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admixture of socialist and neoliberal ideologies. How are traders shaping the political economy of Vietnam? How has the labour …
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