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This book features the main papers of Günter Schmölders (1903-1991), a pioneer in economic psychology, for the first time in English. Schmölders' research on 'fiscal psychology' is of particular and lasting interest, impacting greatly on continental economics
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and Northern Europe, and particularly Russia, Germany, and Scandinavia, this collection provides a broad understanding of …. Ukraine: Between Russia and the E.U.; Oleksii Polegkyi -- 5. Russia: Europe in Asia; Jérôme Dumetz and Anna Vichniakova -- 6 …
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Definition of Research Problem. - Introduction;Structure of Work; Objective Targets of Thesis. - Theoretical Framework -- Commitment-Trust Theory and the Nature of Commitment; Resource-Based and Knowledge-Based View; Reputation as a Resource, an Intangible Asset and a Barrier. - Perspectives on...
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This book presents an unorthodox identity economics that approaches social identity through a non-classical psychology. Garai applies the modern physics concept of wave-particle duality to economic psychology, finding a corresponding duality in object-oriented activity and historically generated...
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1 Vorüberlegungen zur Akquisition und dem Verkauf von Dienstleistungen -- 2 Der Verkauf von Dienstleistungen: Unterschied zum Produktverkauf und daraus resultierende notwendige Vorbereitung -- 3 Den Auftraggeber begeistern: Individuell zugeschnittene Argumentation als Erfolgsfaktor -- 4 Die...
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aus der Zusammenarbeit deutscher Manager mit Kollegen und Geschäftspartnern u.a. aus China, Indien, Japan, Russland …
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Was macht Marken stark? Diese Frage ist für die Markenführung zentral. Um sie beantworten zu können, muss geklärt werden, was eine Marke überhaupt ist und wie Marken wirken. Im Rahmen der Consumer-Neuroscience-Forschung haben Markenwahl-Experimente mit funktioneller Magnetresonanztomografie...
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Introduction -- Chapter 1 Explaining Consumer Choice -- Chapter 2 Consumer Choice as Behavior -- Chapter 3 Beyond Behaviorism -- Chapter 4 The Ascription of Intentionality -- Chapter 5 Intentional Psychologies -- Chapter 6 Consumer Choice as Action -- Chapter 7 Consumer Choice as Decision:...
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Vorwort des Reihenherausgebers -- 1. CSR und Wirtschaftspsychologie -- 2. Ein neues Weltbild für Ökonomie und … Fachbereichsleitung für Wirtschaftspsychologie an der Cologne Business School (CBS) inne. Die Reihe "In der CSR-Managementreihe werden …
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Managementmethoden sind Modekrankheiten.- Integrität ist das einzige Tor zum Erfolg -- Unternehmen sind nicht für den Markt da -- Erfahrung ist nicht übertragbar -- Sachkonflikte gibt es nicht -- Organisatorische Macht ist wirkungslos -- Unternehmensplanung ist Beschäftigungstherapie --...
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