Showing 1 - 10 of 77
Saskia Meier identifiziert Einflussfaktoren auf den Verkaufserfolg in mobilen Medien und erläutert, wie die Verlagsbranche eine gangbare Integration mobiler Endgeräte in ihre Vertriebsstrategien realisieren kann, um sinkenden Auflagen und Anzeigenerlösen entgegenzuwirken. Exemplarisch erfolgt...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017720
Dieses essential zeigt, wie Direktmarketing gekonnt und gewinnbringend eingesetzt wird. Direktmarketing ist eines der wichtigsten Marketing-Instrumente für B2C- und B2B-Kommunikation. Es stellt den 1:1-Kontakt her und erreicht Kunden individuell. Gutes Direktmarketing findet viele...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019035
Einführung -- Darstellung des Untersuchungsgegenstandes – Finanzzeitschriften in Deutschland -- Stand der Forschung im Preismanagement -- Stand der Forschung zu Erhebungsmethoden von Preisbereitschaften -- Kaufentscheidungsfaktoren im Markt für Finanzzeitschriften -- Empirische Untersuchung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517040
Die Erzielung von Anzeigenerlösen ist für die Finanzierung von Printprodukten und damit für die wirtschaftliche Existenz von Verlagen von grundlegender Bedeutung. Obwohl das Anzeigenmarketing eine wesentliche Rolle für die Höhe des mit einem Print-Werbeträger erzielten Anzeigenumsatzes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014586
Werbung interessieren.“ Dr. Bernd Fakesch, General Manager, Nintendo Germany „In puncto Vorbereitung und Kundenorientierung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424903
Exploring the interaction between entrepreneurs and managers, this book attempts to understand the psychology behind how they think, behave and interact in order to benefit organizations. The Entrepreneurial Paradox shows how to achieve sustainable success and resilience through teamwork. In...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396458
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396463
Using an experimental approach, Maximilian Eberl evaluates the role of implicit learning (CBM/AAT) for the modification of organizational routines. Taking a vertical perspective on the (collective) entities in organizations shows an increasing role of impulsive processes the lower the level...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396878
This original book takes psychological research, experimental economics, and recent business scenarios to provide both students and practitioners with the insights to develop a strong risk management strategy. Shefrin draws on his previous research into characterizing organizational culture...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397908
Preface -- We Can Lead Better -- The Despicable Problem of Leadership -- Part I: Leading Naturally -- Part II: The Essence of Leadership -- Part III: Personality and Leadership -- Part IV: The Future of Leadership -- Appendix.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397922