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of this powerful concept is still amiss. Drawing on Luhmannian social systems theory, historical analysis, and four …' preferences towards particular brands. On these conceptual foundations a comprehensive brand- and communication-centered theory is … developed that fulfills Alderson', Cox' and Bartels' foundational requirements for a general theory of marketing in an …
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This book describes the path ahead. It combines system transformation research with political economy and change leadership insights when discussing the need for a great mindshift in how human wellbeing, economic prosperity and healthy ecosystems are understood if the Great Transformations ahead...
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Thomas Robert Malthus (1766-1834) was a leading figure in the British classical school of economics, best-known for extending the insights of Adam Smith at a time of revolutionary improvements in agriculture and industry. This book explores the way in which he accounted for the tendency to...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396920
The world has still to emerge fully from the housing-triggered Global Financial Crisis, but housing crises are not new. The history of housing shows long-run social progress, littered with major disasters; nevertheless the progress is often forgotten, whilst the difficulties hit the headlines....
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. Structuralism and Postmodernism -- 6. The Foundations of Postmodernism -- 7. Postmodernism in Business Studies -- Part III Sociology … and Reflections -- 8. Work, Wealth and the Sociology of Postmodernism -- 9. Reflections …
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? Oliver Carlo Errichiello präsentiert eine markensoziologische Theorie der Werbung unter besonderer Berücksichtigung der … soziologischen Theorie vorzugehen, ist die entscheidende Leistung der vorliegenden Analyse. Der Inhalt · Systemische Grundlagen der … Soziologie und Psychologie · Marketing- und Vertriebsverantwortliche Der Autor Oliver Carlo Errichiello promovierte bei Prof. Dr …
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erfolgreichen Markenführung wirken. In Theorie und Praxis wird beschrieben, welche soziologischen Faktoren Marken dauerhaft …
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Grundlagen der Markensoziologie: Marke als sozialer Wille, Bündnis und organisches System.- Markenführung und Markenaufbau: Marke als positives Vorurteil und als Ergebnis von Wiederholung -- Merkmale starker Marken: Stabilität, Anziehungskraft und Sicherheit durch Selbstähnlichkeit --...
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Soziologie und Markensoziologie -- Markenmanagement und Gestaltführung -- Markentechnik und Markenrecht -- Kultur der … soziales Phänomen ist, das sich betriebswirtschaftlich auswirkt. Die Soziologie wird als anwendungsorientierte Lehre erkennbar … verankert. Oder wie Deichsel formuliert: „Nichts ist so praktisch wie eine gute Theorie.“ Ein Buch für jeden, der sich …
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Wissen und Innovation in Organisationen — Einleitung -- Zentrale Zugrunde Liegende Konzepte -- Ausgewählte Literatur zu (C)VC-PU-Dyaden bzw. CVC-Triaden -- Theoretische Einbettung von Corporate Venture Capital -- Strategie-Struktur-Prozesse von Corporate-Venture Captial-Einheiten -- CVC als...
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