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outside their home market. Secondly, their brand equity is responsible for a massive percentage of their firm’s market value … yet globalized, how do you build a powerful global brand that resonates universally but also accommodates local nuances … you can start using today. With case studies from around the world, Steenkamp introduces the global brand value chain and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396522
The first volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management series, this book provides a …1. Overview of Fashion Brand Internationalization: Theories and Trends -- 2. Ermenegildo Zegna: When Family Values …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397896
Die Marke ist der bedeutendste Vermögenswert vieler Unternehmen. Durch die Globalisierung der wirtschaftlichen Aktivitäten muss sich die Marke zunehmend in heterogenen Märkten beweisen. Entscheidend für den nachhaltigen Markterfolg ist das von den Nachfragern in den Zielmärkten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016725
Reciprocity between Retailer’s Corporate Image and Store Image -- The Effect of Perceived Brand Globalness on Retailer … Brand Equity -- The Globalness Route: How Consumer and Brand Level Factors change the Route to Success … knowledge on whether international retailers can succeed with a global brand in business that was originally local. To expand on …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016753
-- Part III: BRIC Branding Framework: Strategies for Successful Brand Building and Marketing in the Key Emerging Markets …This book combines scientific research and professional insights on brand and marketing strategy development in major …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017968
Marketing: A Global Discipline -- Assessing Global Market Opportunities -- Entering Global Markets -- Segmenting Targeting and Positioning in Global Markets -- Creating Global Product and Service Offerings -- Extracting Value from Global Operations -- Global Supply Chains and Distribution...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019422
Dieses Buch analysiert die großen Wachstumsmärkte (BRIC) systematisch aus Kommunikations- und Marketingsicht – und schließt damit eine Lücke. Es enthält die 25 wichtigsten Strategien und Konzepte, die Sie kennen sollten, wenn Sie Ihre Marke erfolgreich in den Märkten von morgen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021146
Praktischer Hintergrund: Die steigende Bedeutung von Fragen der Markenarchitekturstrategie -- Praktischer Hintergrund: Die steigende Bedeutung von Fragen der Markenarchitekturstrategie -- Markenarchitekturstrategie für Produkt- und Zielgruppenportfolios -- Definition, Typologisierungen und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517142
, Hisense and key decision makers worldwide, Sandra Bell gives reasons and identifies a Chinese way of international brand … their strengths and weaknesses regarding branding, marketing and going global? - How does an appropriate brand strategy look … far? To what extend have they followed the recommended brand approach. What did they decide differently and why? Read the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014431
Immer mehr Unternehmen messen dem Aufbau einer starken Corporate Brand eine hohe Bedeutung zu. International tätige … Pflege der Corporate Brand jedoch häufig vernachlässigt. Basierend auf einem theoretisch hergeleiteten, integrierten Modell … untersucht Judith Giersch anhand von zwei internationalen empirischen Studien diejenigen Effekte eines Corporate Brand …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014593