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This proceedings volume brings together the results of a corporate discussion on research, academic teaching and … challenges. By including both academic papers and contributions from industry, it forges research links between academia … empirical test -- Review of leadership research in higher education -- The determinants of business students' faculty …
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research projects, and how to engage companies and investors with attractive value propositions. The author has seventeen years … universities on commercializing their research programs, angel investor, and startup mentor. Stagars’ advice is field … latent network effects, build bridges between scientific research and industries seeking innovative solutions, enhance the …
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existing resources. Especially in research-intensive fields, effective and efficient knowledge sharing with collaboration … enhancing or inhibiting knowledge sharing in research collaborations. He uses these factors to derive practical implications for … academia, industry and research policy …
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Fakultät Wirtschaft und Management der Technischen Universität Berlin. Derzeit ist er Lehrbeauftragter der Hochschule Osnabrück. …
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) lehrt Betriebswirtschaftslehre mit dem Schwerpunkt Marketing für den öffentlichen Sektor an der Hochschule Osnabrück, Prof …. Dr. Bettina Hohn lehrt Public und Nonprofit Management mit dem Schwerpunkt Marketing an der Hochschule für Wirtschaft und …
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Der öffentliche Sektor steht unter anhaltendem Reformdruck. Das betriebswirtschaftliche Marketing-Management bietet für diesen Reformprozess ein großes Unterstützungspotenzial, allerdings nur, wenn die Besonderheiten des öffentlichen Sektors genügend berücksichtigt werden. Stefanie Hohn...
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Der öffentliche Sektor steht unter anhaltendem Reformdruck. Das betriebswirtschaftliche Marketing-Management bietet für diesen Reformprozess ein großes Unterstützungspotenzial, allerdings nur, wenn die Besonderheiten des öffentlichen Sektors genügend berücksichtigt werden. Stefanie Hohn...
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Technischen Hochschule Köln. Daneben berät er als freier Berater der Urselmann Fundraising Consulting GmbH zahlreiche …
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Range of Dependent Variables in Advertising Research -- The Passive Shopping Stage: Keeping in Mind Brand Encounters … New Approach in Viral Marketing Research. …Research on advertising, branding and communication from an international perspective is essential in the face of the …
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the trends in the entrepreneurship research and education being developed in MENA …1. Introduction -- Part I. Research by the Global Entrepreneurship Monitor (GEM) in the MENA Region -- 2. Background to … Recommendations -- Part II. Entrepreneurship Education and Training in MENA -- 7. Entrepreneurship Education and Research in Iran: an …
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