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Grundlagen der Markensoziologie: Marke als sozialer Wille, Bündnis und organisches System.- Markenführung und Markenaufbau: Marke als positives Vorurteil und als Ergebnis von Wiederholung -- Merkmale starker Marken: Stabilität, Anziehungskraft und Sicherheit durch Selbstähnlichkeit --...
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Soziologie und Psychologie · Marketing- und Vertriebsverantwortliche Der Autor Oliver Carlo Errichiello promovierte bei Prof. Dr …
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Wissen und Innovation in Organisationen — Einleitung -- Zentrale Zugrunde Liegende Konzepte -- Ausgewählte Literatur zu (C)VC-PU-Dyaden bzw. CVC-Triaden -- Theoretische Einbettung von Corporate Venture Capital -- Strategie-Struktur-Prozesse von Corporate-Venture Captial-Einheiten -- CVC als...
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This book describes the path ahead. It combines system transformation research with political economy and change leadership insights when discussing the need for a great mindshift in how human wellbeing, economic prosperity and healthy ecosystems are understood if the Great Transformations ahead...
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Traditional theories suggest that developing countries lack influence in the trade regime. In this text, Jane Ford uses a social theory or constructivist approach to show that developing countries played a critical role in strengthening multilateralism in the World Trade Organization
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Marketing has become one of the most influential forces in contemporary market economies. Yet despite ubiquitous empirical presence, uncountable textbook definitions, and sixty years of scholarly work, a coherent sociological understanding of this powerful concept is still amiss. Drawing on...
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The world has still to emerge fully from the housing-triggered Global Financial Crisis, but housing crises are not new. The history of housing shows long-run social progress, littered with major disasters; nevertheless the progress is often forgotten, whilst the difficulties hit the headlines....
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This work examines the rise of postmodernism in management scholarship and argues that the prevalence of postmodernist thought reflects a lack of understanding by management researchers of the core principles upon which Western business endeavour is based. The author highlights postmodernism’s...
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Soziologie und Markensoziologie -- Markenmanagement und Gestaltführung -- Markentechnik und Markenrecht -- Kultur der … soziales Phänomen ist, das sich betriebswirtschaftlich auswirkt. Die Soziologie wird als anwendungsorientierte Lehre erkennbar … wissenschaftlich fundiert mit der Führung von (Marken-)Systemen beschäftigt. Der Inhalt • Soziologie und Markensoziologie …
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Thomas Robert Malthus (1766-1834) was a leading figure in the British classical school of economics, best-known for extending the insights of Adam Smith at a time of revolutionary improvements in agriculture and industry. This book explores the way in which he accounted for the tendency to...
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