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Grundlagen der Markensoziologie: Marke als sozialer Wille, Bündnis und organisches System.- Markenführung und Markenaufbau: Marke als positives Vorurteil und als Ergebnis von Wiederholung -- Merkmale starker Marken: Stabilität, Anziehungskraft und Sicherheit durch Selbstähnlichkeit --...
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Thomas Robert Malthus (1766-1834) was a leading figure in the British classical school of economics, best-known for extending the insights of Adam Smith at a time of revolutionary improvements in agriculture and industry. This book explores the way in which he accounted for the tendency to...
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The world has still to emerge fully from the housing-triggered Global Financial Crisis, but housing crises are not new. The history of housing shows long-run social progress, littered with major disasters; nevertheless the progress is often forgotten, whilst the difficulties hit the headlines....
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This work examines the rise of postmodernism in management scholarship and argues that the prevalence of postmodernist thought reflects a lack of understanding by management researchers of the core principles upon which Western business endeavour is based. The author highlights postmodernism’s...
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This book describes the path ahead. It combines system transformation research with political economy and change leadership insights when discussing the need for a great mindshift in how human wellbeing, economic prosperity and healthy ecosystems are understood if the Great Transformations ahead...
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Soziologie und Psychologie · Marketing- und Vertriebsverantwortliche Der Autor Oliver Carlo Errichiello promovierte bei Prof. Dr …
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Dieses Buch vermittelt umfassendes Wissen zu den sozialen Dynamiken und Prinzipien, die beim Markenaufbau und in der erfolgreichen Markenführung wirken. In Theorie und Praxis wird beschrieben, welche soziologischen Faktoren Marken dauerhaft attraktiv machen und stetig wachsen lassen. Diese...
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Soziologie und Markensoziologie -- Markenmanagement und Gestaltführung -- Markentechnik und Markenrecht -- Kultur der … soziales Phänomen ist, das sich betriebswirtschaftlich auswirkt. Die Soziologie wird als anwendungsorientierte Lehre erkennbar … wissenschaftlich fundiert mit der Führung von (Marken-)Systemen beschäftigt. Der Inhalt • Soziologie und Markensoziologie …
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Wissen und Innovation in Organisationen — Einleitung -- Zentrale Zugrunde Liegende Konzepte -- Ausgewählte Literatur zu (C)VC-PU-Dyaden bzw. CVC-Triaden -- Theoretische Einbettung von Corporate Venture Capital -- Strategie-Struktur-Prozesse von Corporate-Venture Captial-Einheiten -- CVC als...
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Marketing has become one of the most influential forces in contemporary market economies. Yet despite ubiquitous empirical presence, uncountable textbook definitions, and sixty years of scholarly work, a coherent sociological understanding of this powerful concept is still amiss. Drawing on...
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