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Relevanz der Spenderreaktivierung -- Konzeptionelle und theoretische Grundlagen der Rückkehrintention und Spenderreaktivierung -- Empirische Ergebnisse zur Förderung der Rückkehrintention von Geldspendern -- Implikationen für das Reaktivierungsmanagement von Spendenorganisationen.
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Various psychographic traits that most directly influence consumers’ private label attitudes are the focal point of Stefanie Weiss’ investigation. The author develops a comprehensive profile of psychographic predictors of attitude and identifies ways of translating these insights into...
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This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. First, it lays out the foundations like the evolution of the Web and the so-called Social Web, its utility for users and businesses, and the evolution of the...
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“Nuanced Account Management is a ‘how to’ book. Born out of insights gained over two decades in the B2B industry, the book presents a comprehensive and practical approach to delighting customers and driving profitability. Powerful thoughts expressed in a simple and easy to read style.” -...
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This paper provides a guideline for how the entire process chain of automotive after-sales services could be researched in China. In addition, Schwartz's individual level value theory is introduced as a beneficial operationalisation approach to cultural marketing. So, values are modelled as...
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Showrooming is a growing phenomenon in which customers browse products in a retail store and make purchases of similar products through an online vendor. The authors of this book offer retail managers strategic insight in how to stem the loss of resources to showrooming and transform showrooming...
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This book analyzes the evolution of marketing and the ways in which marketing actions can be rendered more effective, before setting out a new approach to marketing, termed The Extra Step (TES) in recognition of the importance that it attributes to the final extra step in enhancing the...
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des Rückgriffs auf objektive Verhaltensdaten überprüft, ob dadurch die Kundenbindung in Form von Zufriedenheit, Commitment … unterscheiden. Der Inhalt Kundenkarten als Instrument der Kundenbindung Erfolgswirkungen von Kundenkartenprogrammen Feldexperiment …Kundenkarten als Instrument der Kundenbindung -- Erfolgswirkungen von Kundenkartenprogrammen -- Feldexperiment mit …
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Sabine Gerster betrachtet anhand einer umfangreichen Empirie die an der Lösungserstellung beteiligten Abteilungen F&E, Marketing und Vertrieb und deren Zusammenspiel. Dabei beschreibt die Autorin, wie funktionsübergreifende Lösungserstellungsprojekte und die dahinterstehenden Prozesse...
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Konnektivitätstechnologien für digitale Dienstleistungen, Kundenbindung und Kundendialog auf. Es beschreibt die Transformation vom … neuen Chancen sich für den Dialog mit den Kunden und die Kundenbindung durch Data Driven Marketing eröffnen. Basierend auf … Kundenbindung und Big Data Analytics durch Connected Cars Der Autor Prof. Dr. Heinrich Holland lehrt an der Hochschule Mainz. Er war …
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