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Netzwerkmedizin Das von Eugen Münch entwickelte Netzwerkmedizin-Konzept ist ein konkreter Ansatz für die dringend erforderliche Weiterentwicklung des Gesundheits- und Krankenhauswesens. Das Thema hat zwar in jüngster Zeit eine Resonanz in den Medien erfahren – aber nur ein Buch kann die...
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In Zusammenarbeit mit einer Reihe kompetenter Co-Autoren zeigt Leo Nefiodow, wie die Gesundheitswirtschaft von der nächsten großen Wachstumswelle, dem der 6. Kondratieffzyklus, profitieren kann. Die im Buch vorgestellten innovativen Ansätze sind für den Leser inspirierend und und liefern...
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Exploring the ambiguous relationship between fandom and consumer culture, this book provides a critical overview of fans, fan cultures and fan experiences in relation to the broader experience and transformation economy. Fans and Fan Cultures discusses key theoretical concepts concerning...
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This book reassesses central topics in cultural economics: Public finance and public choice theory as the basis for decision-making in cultural and media policy, the role of welfare economics in cultural policy, the economics of creative industries, the application of empirical testing to the...
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This book combines insights from cultural economics, public finance, and tax law, providing an accessible and comprehensive introduction in the application of tax incentives for the creative industries. It does not have a single-country focus, but instead uses the perspective and examples of...
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China's love for luxury is not a phenomenon brought on by the contemporary luxury market, but has been a part of Chinese culture and history for generations. The Chinese luxury industry is again re-emerging along modern cultural and socio-economic contexts, and is taking the market by storm....
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This book focuses on the development of strategies for the successful internationalization of large and medium-sized companies. Becoming international offers important opportunities for companies of all sizes, but in an increasingly complex environment, the strategic planning involved is also a...
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Dieses Buch stellt Ihnen das aktuell verfügbare Wissen über professionelles Fundraising und sein systematisches Management zur Verfügung. Dabei profitieren Sie sowohl von den neuesten wissenschaftlichen Erkenntnissen zu Nonprofit-Management und Fundraising als auch von der mehr als...
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Introduction -- Internationalization: Facts and Figures About Internationalization -- Drivers of Internationalization for Companies -- Strategic Planning in General and in the International Context: Strategic Planning in General -- Strategic Planning of a Domestic Company as the Starting Point...
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Erster Teil -- Zum Begriff der Kreativen Industrien -- Zur Theorie der Kreativen Industrien -- Kreative Industrien im Internationalen Überblick -- Zweiter Teil -- Von der Theorie zur Empirie -- Kreative Industrien Berlins im Überblick -- Kreative Industrien Berlins im Detail -- Exkurs:...
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