Showing 1 - 10 of 1,611
Given its unique heritage and diversity, Europe deserves and requires distinct marketing attention. This book offers a … non-traditional perspective to European marketing by addressing up-to-date issues and challenges for marketers through … topics are accordingly as diverse as its contributors and include case studies and insights on the European marketing and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015752
Einführung: Grundbegriffe des Marketing -- Marketing-Konzeption -- Qualitätsmanagement. …Der öffentliche Sektor steht unter anhaltendem Reformdruck. Das betriebswirtschaftliche Marketing-Management bietet für … Marketing-Konzeption für den öffentlichen Sektor: Leitbild und Corporate Identity, Kundenzufriedenheit und Imageverbesserung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516516
Firms increasingly concentrate their Corporate Social Responsibility strategies within marketing by implementing Cause …-Related Marketing programs. Especially against the background of an increased marketing accountability, Denise Steckstor develops a … comprehensive model of Cause-Related Marketing determinants and customer attitudes as well as behavior and validates it on the basis …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015577
Während eines Dienstleistungsprozesses nehmen Kunden eine Vielzahl von Erlebnissen war, die einen entscheidenden Einfluss auf die Bewertung der Dienstleistung haben. Zur Analyse und Steuerung dieses Wertbeitrags entwickelt Ole Wittko mit dem Service Experience Value ein erlebnisbasiertes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015885
Wie sieht das Marketing im Influencer Zeitalter aus? -- Markenstrategischer Fit im Influencer Marketing: Die Marke im … Spannungsfeld zwischen Kontinuität und Freiheit -- Influencer Marketing ist nicht nur Instagram -- Influencer in der B2B …-Kommunikation -- Wie Unternehmen aus Micro-Influencern Co-Marketer machen -- Fallbeispiele: Influencer-Marketing-Cases aus 12 Branchen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018667
Protektionsverhalten von Verkäufern als Zielgröße von Konsumgüterherstellern und Handelsunternehmen -- Grundlagen des persönlichen Verkaufs im Einzelhandel -- Bestandsaufnahme der Literatur zum Verkäuferverhalten -- Theoretische Bezugspunkte und konzeptionelle Ableitung des Konstrukts...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517454
Produkte Die Zielgruppen Dozenten und Studenten der Betriebswirtschaftslehre mit den Schwerpunkten Marketing, Kommunikation und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013503463
Part 1: Introduction of the Chinese Fashion Market -- Part 1.1: overview of the Chinese Fashion Market -- Part 1.2: Re-evaluating the Market Potential: a perspective of domestic fashion brands -- Part 1.3: Too big to lose: a perspective of global fashion brands in the Chinese market -- Part 2:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013270838
online marketing and consumer research, as well as communications Market and consumer researchers as well as consultants The … Author Wolfgang Weitzl, PhD is assistant professor of marketing communication at the University of Vienna and research …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396188
markets for scholars and practitioners in marketing, psychology, and consumer behavior. S. Umit Kucuk has taught marketing … Marketing, Journal of Retailing and Consumer Services, Journal of Research for Consumers, Marketing Theory, and Technovation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398189