Showing 1 - 10 of 13
Zum Berufsverband, Member Relationship Marketing, Beitragsmanagement und zum Mitgliederverhalten -- Explorative Vorstudie -- Bezugsrahmen und Hypothesenbildung -- Methodik der wahlweisen Conjoint-Analyse -- Empirische Hauptstudie. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015924
Gründe der Eurokrise -- Gefahr der politischen Instabilität -- Rechtlicher Rahmen eines Austritts oder Ausschlusses -- Was ist bei einem Austritt zu beachten? -- Fahrplan für ein geordnetes Ausschlussverfahren als Ultima Ratio.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017906
Theorien und Determinanten der Dividendenpolitik -- Genossenschaftliche Prinzipien -- Member Value Theorie -- Aktuelle Herausforderungen für Volks- und Raiffeisenbanken -- Empirische Analyse der Einflussfaktoren.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019039
Christine Rupp erarbeitet Möglichkeiten eines segmentspezifischen, wertbasierten Mitgliedermanagements in Sportvereinen. Der Managementansatz soll Vereinen helfen, aktuelle und drängende Herausforderungen des Sportvereinswesens – wie beispielsweise die Gewinnung und Bindung von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020423
Unternehmen verfügen häufig über die Alternativen, Güter und Leistungen entweder allein oder gemeinsam mit anderen Unternehmen zu erstellen. Eine Organisationsform zur Realisierung kooperativer Vorhaben sind virtuelle Unternehmensnetzwerke, die sich von anderen kooperativen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517361
By joining the World Trade Organization China legitimizes its own brand of 'catch-up' industrialization. What has been learnt from the respective negotiations? What does China's entry mean for emerging Asia and the developing world at large? What implications will it have on the multilateral...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012054357
Drawing on over 200 interviews and visits with winery owners, executives and managers from over 100 companies in five countries, industry experts across marketing and supply chain management examine successful marketing frameworks as they apply to growers, wineries, distributors and retailers
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396693
Definition of Third-Party Product Reviews (TPPRs) -- Theories Explaining TPPR Effects on Consumer Behaviour -- Perceived Quality Research -- Customer Value -- Empirical Approach and Conceptual Models -- Rasch Modelling and Scale Development -- TPPR and the Product Choice Progress -- TPPR,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016492
Introduction -- Part 1: How to differentiate Wine -- Part 2: Appelations and Wine Brands -- Part 3: Conclusion. …This book introduces readers to the concept and implementation of positioning techniques in the context of the wine … industry. Featuring 30 case studies on brands and wine regions around the world - all based on the same principles - it …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017975
Chapter 1 Level of Implementation of Quality in the Designation of Origin and Monterrei Wine Route (Galicia- Spain …) -- Chapter 2 Quality of Landscape and Sustainability Benefit to Wine Tourism. Contexts and Commitments -- Chapter 3 Wine Tourism … and Regional Development -- Chapter 4 Wine Routes and Territorial Events as Enhancers of Tourism Experiences -- Chapter 5 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018214