Showing 1 - 10 of 337
und Paradoxie -- Phases in the Design of Visual Instructions -- Bilder in Meinem Kopf. …Das Design nutzt Bilder als Kommunikationsmittel. Bilder sollen vermitteln, erzählen, informieren, Emotionen und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019146
: Measuring Design Thinking -- Part IV: Documentation and Information Transfer in Design Thinking Processes. …What is the actual impact of design thinking? Which tools and techniques could conceivably improve team interaction in … design processes? What influences creativity? And how can information be secured? These are just a few of the questions that …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020414
User Experience Innovation is a book about creating novel and engaging user experiences for new products and systems. User experience is what makes devices such as Apple's iPhone and systems such as Amazon.com so successful. iPhone customers don't buy just a phone; they buy into an experience...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014277621
Professor für Medienwirtschaft und Marketing am Fachbereich Design, Informatik und Medien der Hochschule RheinMain, Wiesbaden …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017747
Zur Relevanz des Aufbaus einer Marke Fußballprofi -- Begriffsdefinitionen und theoretische Grundlagen zur Marke Fußballer -- Konzeptualisierung eines Untersuchungsmodells zur Erklärung der Einstellungsbildung zum Fußballspieler -- Empirische Studie zur Überprüfung des Modells zur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014564
This fundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven advertising really works in practice and how the right adoption leads to a competitive advantage for advertisers, agencies and media. The new way of planning, steering and measuring marketing may...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017976
This book provides insights into the inspiring and multifaceted field of advertising research, which is confronted with challenges regarding ad content and execution, media placement, as well as online and social media. Distinguishing between digital, classic, subtle, and alternative advertising...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018002
Grundlagen -- Der Markt für In-Game Advertising -- Wer nutzt Computerspiele — eine Zielgruppen-Analyse -- Meilensteine und Märkte -- Praxis In-Game Advertising -- Inszenierung und Implementierung -- Mediaplanung für In-Game Advertising -- Kreative und technische Aspekte -- Erfolgsbeispiele...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516688
Das Verhältnis zwischen Medien, Kunden und Agenturen -- Die Arbeit der Media-Agenturen -- Der Agenturvertrag -- Erfolgreiche Media-Planung -- Die Erfolgskontrolle und Überwachung der Media-Maßnahmen -- Die Mediengattungen und Werbeformen -- Die Bedeutung von TV als Basismedium -- Die Arbeit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014555
Relevanz der Rezipientenforschung im Medien-Sportbereich -- Grundlagen des Medien-Sport-Komplexes -- Analyse der Literatur zum Medien-Sport-Komplex -- Modell zur Erkl#x00E4;rung der Wirkung von Einflussfaktoren auf Einstellung und Sehabsicht gegen#x00FC;ber unterschiedlichen Medien Sport-Formaten --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014566