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Soziologie und Psychologie · Marketing- und Vertriebsverantwortliche Der Autor Oliver Carlo Errichiello promovierte bei Prof. Dr …
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1. Einleitung -- 2. Von der Supervision zum kollegialen Coaching -- Begriffsklärung und Entstehungskontexte -- Kennzeichen, Nutzen und sinnvolle Anwendung -- Arbeitsfähigkeit von Gruppen. Hilfsmittel zur Erhöhung der Arbeitsfähigkeit -- 3. Modelle und Methoden für kollegiales Coaching --...
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Erfolgreich führen mit Psychologie – Ihr Wegweiser im Führungsalltag ! In einer globalisierten, dynamischen und von … gesamte, für Manager relevante Wissen der Psychologie in einem Werk zusammen und ist ein bewährter Wegweiser in allen … ständig weiterentwickelten Bildungsangebot für Führungskräfte am IAP Institut für Angewandte Psychologie in Zürich, Zürcher …
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Der südamerikanische Binnenstaat Bolivien erlebte in den Jahren 2000-2005 eine massive Protestwelle, in deren Verlauf es zu einem drastischen Anstieg der Protesthandlungen verschiedenster sozialer Gruppen kam. Bettina Schorr geht zum einen den Faktoren nach, die den Ausbruch, den Verlauf und...
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Exploring the interaction between entrepreneurs and managers, this book attempts to understand the psychology behind how they think, behave and interact in order to benefit organizations. The Entrepreneurial Paradox shows how to achieve sustainable success and resilience through teamwork. In...
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Using an experimental approach, Maximilian Eberl evaluates the role of implicit learning (CBM/AAT) for the modification of organizational routines. Taking a vertical perspective on the (collective) entities in organizations shows an increasing role of impulsive processes the lower the level...
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This original book takes psychological research, experimental economics, and recent business scenarios to provide both students and practitioners with the insights to develop a strong risk management strategy. Shefrin draws on his previous research into characterizing organizational culture...
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Preface -- We Can Lead Better -- The Despicable Problem of Leadership -- Part I: Leading Naturally -- Part II: The Essence of Leadership -- Part III: Personality and Leadership -- Part IV: The Future of Leadership -- Appendix.
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This book focuses on the concept of “brand hate” and consumer negativity in today’s digital markets. It explores the emotional detachment consumers generate against valued brands and how negative experiences affect their and other consumers' loyalty. In today's world, it is almost...
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