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Allgemeine Grundlagen -- Theoretische Erklärungsansätze zur den Marketingorientierungen -- Konzeptionelle Grundlagen des Wirkungsmodells -- Grundlagen der Datenanalyse -- Empirische Überprüfung und Analyse des Modells -- Schlussbetrachtung.
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: Reconstructing Organization -- 9 Postscript: Ethnography at a critical distance: a postscript to Loungification by Fabian Muniesa …
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In this book, the functions and dynamics of enterprises are explained with the use of anthropological methods. The chapters are based on anthropological research that has continued mainly as an inter-university research project, which is named Keiei Jinruigaku, of the National Museum of...
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The books presents the study undertaken by the ASEAN-India Centre (AIC) at Research and Information System for Developing Countries (RIS) on India’s cultural links with Southeast Asia, with particular reference to historical and contemporary dimensions. The book traces ancient trade and...
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laboratory of one of the biggest ERP providers. Presenting an in-depth ethnography on how people act within such labs, she …
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As a method for empirical inquiry, autoethnography has gained much purchase among business school academics. This book offers exemplars of how autoethnography can be leveraged to study myriad organization and management phenomena. Drawing on his own fieldwork in Palestine, the author engages...
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The Satisfied Customer in International Business -- Customer Satisfaction, Culture, and Personality -- The Structure of the Zone of Tolerance across Countries and Individuals -- The Confirmation/Disconfirmation-Paradigm in a Cross-Cultural Perspective.
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Einführung in die Problemstellung der Markenemotionen -- Theoretischer Teil — Markenwissen und Emotionen -- Ableitung der Forschungshypothesen zur Wirkungsweise von Markenemotionen -- Empirischer Teil — Messung und Wirkung von Markenemotionen -- Implikationen für Forschung und Praxis.
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Einführung -- Begriffliche und inhaltliche Grundlagen -- Theoretische und empirische Grundlagen -- Empirische Analyse der Akzeptanz von Firmenkundenportalen -- Implikationen für Wissenschaft und Praxis -- Zusammenfassung und Fazit.
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Die automatische Anbahnung und Vereinbarung von Verträgen ermöglicht es der vernetzten Organisation, zeitnah und präzise auf veränderte Anforderungen zu reagieren. Neben einer flexiblen Mengenanpassung sind durch die Verhandlungsautomatisierung auch Qualitäts- und Preisanpassungen bis hin...
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