Showing 1 - 10 of 496
Die 7 Herausforderungen der Markenführung -- Leitkonzept der Unternehmensführung -- Marketing in der sozialen … unter veränderte Rahmenbedingungen -- Impulse für die marktorientierte Unternehmensführung und Marketing als strategische … Disziplin -- Modernes Marketing im Zeichen der Nachhaltigkeit: Zwei Beispiele aus der Praxis -- Management von …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019302
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516450
BWL-Wissen, wie es von Fach- und Führungskräften gefragt ist, die selbst keine BWL studiert haben. Z.B. für IT-ler, die die Unternehmenszusammenhänge verstehen müssen. Oder für Ingenieure, die sich als Führungskräfte mehr als nur gut behaupten wollen. Kurz: Das Buch ist ein notwendiger...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516936
Unternehmen und Märkte -- Unternehmertum und Unternehmensführung -- Unternehmensumfelder und Unternehmensentwicklung -- Unternehmenserfolg und Liquidität als Zielgrößen -- Investitions- und Finanzierungsmanagement -- Marketingmanagement -- Beschaffungsmanagement -- Produktionsmanagement --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012655202
1. Hosting a Successful Metamodern Party: Mixed Methods Management Research on the Web 2.0+; Anna K. Zarada, George G. Panigyrakis and Eugenia Tzoumaka -- 2. Why Consumer Psychology Needs Neurophilosophy; Paul M. W. Hackett and Gordon R. Foxall -- 3. Emotivity and Ephemera Research; Kip Jones --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012395802
conference’s three main themes (management and marketing, economics and finance, and entrepreneurship) and present original … valuable information on current research trends in business management, international business, marketing, economics, finance …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397776
In this book, the functions and dynamics of enterprises are explained with the use of anthropological methods. The chapters are based on anthropological research that has continued mainly as an inter-university research project, which is named Keiei Jinruigaku, of the National Museum of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397907
economics, organizational behavior, marketing, business ethics, general management, strategic management, operations management …: Discussion of factors affecting Taiwan small and medium enterprise’s establishment of marketing channels in China -- Chapter 9 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398006
. Interactive Scenarios; Theodore J. Gordon and Jerome Glenn -- 3. Virtual Reality for Marketing Research; Raymond R. Burke -- 4 … of Neuromarketing in the Product / Service Innovation Process and Creative Marketing Campaign; Jryki Suomala -- 8 …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012398085