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Die 7 Herausforderungen der Markenführung -- Leitkonzept der Unternehmensführung -- Marketing in der sozialen … unter veränderte Rahmenbedingungen -- Impulse für die marktorientierte Unternehmensführung und Marketing als strategische … Disziplin -- Modernes Marketing im Zeichen der Nachhaltigkeit: Zwei Beispiele aus der Praxis -- Management von …
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BWL-Wissen, wie es von Fach- und Führungskräften gefragt ist, die selbst keine BWL studiert haben. Z.B. für IT-ler, die die Unternehmenszusammenhänge verstehen müssen. Oder für Ingenieure, die sich als Führungskräfte mehr als nur gut behaupten wollen. Kurz: Das Buch ist ein notwendiger...
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Marketing has become one of the most influential forces in contemporary market economies. Yet despite ubiquitous … qualitative studies, the author theorizes on the marketing function as a self-contained system of communications. It is argued … that marketing systems prosper within a host organization if and as long as they successfully influence observers …
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This book describes the path ahead. It combines system transformation research with political economy and change leadership insights when discussing the need for a great mindshift in how human wellbeing, economic prosperity and healthy ecosystems are understood if the Great Transformations ahead...
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Unternehmen und Märkte -- Unternehmertum und Unternehmensführung -- Unternehmensumfelder und Unternehmensentwicklung -- Unternehmenserfolg und Liquidität als Zielgrößen -- Investitions- und Finanzierungsmanagement -- Marketingmanagement -- Beschaffungsmanagement -- Produktionsmanagement --...
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1. Hosting a Successful Metamodern Party: Mixed Methods Management Research on the Web 2.0+; Anna K. Zarada, George G. Panigyrakis and Eugenia Tzoumaka -- 2. Why Consumer Psychology Needs Neurophilosophy; Paul M. W. Hackett and Gordon R. Foxall -- 3. Emotivity and Ephemera Research; Kip Jones --...
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This textbook explores the theoretical and practical aspects of managing international business operations while also dealing with multi-cultural, multi-national and global issues of managing business expansion beyond the domestic market. A second, revised edition of Managing Internationally:...
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conference’s three main themes (management and marketing, economics and finance, and entrepreneurship) and present original … valuable information on current research trends in business management, international business, marketing, economics, finance …
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methods drawn from management, economics, and sociology. The research contained here can be characterized in these ways: (1 …
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