Showing 1 - 10 of 566
along four dimensions--economics, higher education, strategic collaboration, and new research methods--this book provides a …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012401942
Management-Forschung sowie der Motivations- und Verhaltensforschung identifiziert er entscheidende Erfolgsfaktoren für die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516832
This book describes the path ahead. It combines system transformation research with political economy and change …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011684544
-- Chapter 12: Money -- Chapter 13: God’s Design -- Chapter 14: Malthus’s Legacy: A System of Ideas …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396920
-interest: The Making of the Contemporary Glasgow Housing System -- 7. Building Our Way Out of Trouble -- 8. Residential Density …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397571
This work examines the rise of postmodernism in management scholarship and argues that the prevalence of postmodernist … thought reflects a lack of understanding by management researchers of the core principles upon which Western business … progress and economic advancement, and its denial of generalizable laws to direct management research. In its place, the author …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012397608
Welchen grundlegenden markensoziologischen Erkenntnissen unterliegt durchsetzungsstarke Werbung? Welche Mechanismen können eingesetzt werden, um bestimmte Vorstellungen bei Gruppen zu aktivieren und dadurch Wirtschaftskörper zu stärken? Oliver Carlo Errichiello präsentiert eine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016359
Dieses Buch vermittelt umfassendes Wissen zu den sozialen Dynamiken und Prinzipien, die beim Markenaufbau und in der erfolgreichen Markenführung wirken. In Theorie und Praxis wird beschrieben, welche soziologischen Faktoren Marken dauerhaft attraktiv machen und stetig wachsen lassen. Diese...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018597
This book analyzes the status and position of African American men in the U.S. labor market prior to, during, and after the Great Recession. Using a model of occupational crowding, the book outlines how the representation of African American men in major occupational categories almost...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018640
Grundlagen der Markensoziologie: Marke als sozialer Wille, Bündnis und organisches System.- Markenführung und … sozialer Wille, Bündnis und organisches System Markenführung und Markenaufbau: Marke als positives Vorurteil und als Ergebnis …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020142