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along four dimensions--economics, higher education, strategic collaboration, and new research methods--this book provides a …
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Management-Forschung sowie der Motivations- und Verhaltensforschung identifiziert er entscheidende Erfolgsfaktoren für die …
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This book describes the path ahead. It combines system transformation research with political economy and change …
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Welchen grundlegenden markensoziologischen Erkenntnissen unterliegt durchsetzungsstarke Werbung? Welche Mechanismen können eingesetzt werden, um bestimmte Vorstellungen bei Gruppen zu aktivieren und dadurch Wirtschaftskörper zu stärken? Oliver Carlo Errichiello präsentiert eine...
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Wissen und Innovation in Organisationen — Einleitung -- Zentrale Zugrunde Liegende Konzepte -- Ausgewählte Literatur zu (C)VC-PU-Dyaden bzw. CVC-Triaden -- Theoretische Einbettung von Corporate Venture Capital -- Strategie-Struktur-Prozesse von Corporate-Venture Captial-Einheiten -- CVC als...
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Traditional theories suggest that developing countries lack influence in the trade regime. In this text, Jane Ford uses a social theory or constructivist approach to show that developing countries played a critical role in strengthening multilateralism in the World Trade Organization
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qualitative studies, the author theorizes on the marketing function as a self-contained system of communications. It is argued …Theory -- Critique -- Methods -- Marketing as a Social System -- Discussion -- Conclusions …
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-interest: The Making of the Contemporary Glasgow Housing System -- 7. Building Our Way Out of Trouble -- 8. Residential Density …
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This work examines the rise of postmodernism in management scholarship and argues that the prevalence of postmodernist … thought reflects a lack of understanding by management researchers of the core principles upon which Western business … progress and economic advancement, and its denial of generalizable laws to direct management research. In its place, the author …
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Grundlagen der Markensoziologie: Marke als sozialer Wille, Bündnis und organisches System.- Markenführung und … sozialer Wille, Bündnis und organisches System Markenführung und Markenaufbau: Marke als positives Vorurteil und als Ergebnis …
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