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Emotionen haben großen Einfluss auf das Konsumentenverhalten und die Kaufentscheidungen. Das gilt auch für Online …
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Grundlagen des Service Value -- Messung des Service Value -- Management des Service Value -- Service Value bei Produkt-Service-Bündeln -- Interner Service Value -- Branchenspezifische Besonderheiten des Service Value.
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This book explores the rise of consumerism and the expanding variety of goods available in Japan. Japan is placed within the comparative context of the 'consumer revolution' in Europe and North America, contributing to the analysis of the ways in which consumption and everyday life change in the...
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This book focuses on sustainability in fashion retail, which is fast becoming the pivot point of future fashion retail … strategy of fashion retailers and marketers, who have to react to the changing society and customer needs. Structured in four … possible adaptions. It thus provides a solid understanding on how to integrate green aspects into any fashion retailers …
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Part 1: Introduction of the Chinese Fashion Market -- Part 1.1: overview of the Chinese Fashion Market -- Part 1.2: Re …-evaluating the Market Potential: a perspective of domestic fashion brands -- Part 1.3: Too big to lose: a perspective of global … fashion brands in the Chinese market -- Part 2: Consumers in the Chinese Fashion Market -- Part 2.1: The rising middle class …
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This book provides a synthesis of research perspectives on customer engagement through a collection of chapters from thought leaders. It identifies cutting-edge metrics for capturing and measuring customer engagement and highlights best practices in implementing customer engagement marketing...
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Stefan R. Thallmaier’s investigation enables mass customization businesses to better understand how co-design increases customers’ value perception. He focuses on the increasing proliferation of service channels (online, mobile and in-store) and digital media (toolkits, social media and live...
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Lennart Straus untersucht in drei Experimenten, wie sich die Kundenmitwirkung in der Spezifizierungsphase des Dienstleistungsprozesses auf die kundenseitige Leistungsbeurteilung und die Verhaltensabsichten der Kunden auswirkt. Die Ergebnisse zeigen, dass Kunden nicht nur die Kosten oder den...
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Der Aufbau der Unternehmensmarke findet in der Regel über die Entwicklung und Kommunikation der Unternehmensidentität statt. Christina Suckow identifiziert relevante Elemente, mithilfe derer die Identität reiner E-Brands über die Webseite aufgebaut und transportiert wird. Im Rahmen einer...
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Charakteristika des Mobile Shoppings -- Theoretische Grundlagen der Akzeptanzmessung -- Darstellung eines Modellansatzes zur Akzeptanzermittlung -- Methodische Grundlagen zur Akzeptanzerforschung -- Ergebnisse zur empirischen Akzeptanzuntersuchung.
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