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Introduction -- Implementation of MGNREGA: A Study of two Gram Panchayats in Jhalawar, Rajasthan -- ‘Total Sanitation Campaign’ intervention for a semi-urban village through ‘Public-People-Private’ partnership -- Making the Connection between Informal Self-employment and Temporary...
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Raumordnung und Verkehrsplanung -- Güterströme der deutschen Volkswirtschaft -- Transportströme der deutschen Verkehrsstatistiken -- Verknüpfung der Güterströme mit den Transportströmen -- Transportstrom-Visualisierungs-Modell – TraViMo 2.0. .
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Das Buch beschreibt die Probleme und Gefahren, die im Großprojektmanagement auftreten können. So steht bei der Case Study die Betrachtung ethischer, moralischer und wirtschaftlicher Konflikte zwischen Unternehmen und Stakeholdern im Vordergrund. Am konkreten Beispiel der Projektplanungen für...
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This book summarizes the NGO Master Plan that provides a comprehensive program to rehabilitate the Lower Jordan River and its tributaries in Jordan, Israel and Palestine. It is a regional and civil society effort designed to promote the restoration of the valley’s environmental and ecological...
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This book represents one of the first attempts by a multidisciplinary research team, encompassing the social sciences, business, architecture and planning, engineering, and finance and economics, to help rural communities discover sustainable and self-reliant paths to development and...
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Wirtschaftsstandorte zwischen Globalisierung und Regionalisierung -- Regionalmarketing als Bestandteil der Regional Governance -- Strategische Planung -- Operative Planung – Marketing-Mix -- Talente im Fokus des Regionalmarketing -- Die regionale Wirtschaft im Fokus: Standortmarketing -- Das...
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Touristische Zielgebiete und Anforderungen an das Marketing -- Das Modell des kooperativen Marketing — Grundlage für das Markthandeln von Anbietern touristischer Leistungen in Tourismusregionen -- Die Entwicklung von touristischen Regionen — eine Analyse der Veränderungen interner und...
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1 Introduction -- 2 Urban Models -- 3 Urban Models in Italy: Partnership Forms, PPP, Territorial Contexts, Tools, Results -- 4 Large-Scale Restructuring Processes in the Urban Space of Budapest -- 5 PPP in Urban Development in Germany: Illustrated on Two Pilot Projects in Leipzig -- 6 Conclusion
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Preface -- Introduction -- Part A: Integrating Transport Infrastructure and Land Use Planning -- Part B: Experiment with Dynamic Transport Optimization -- Part C: Towards Reliable Transport Systems -- Part D: Sustainable Logistics and Traffic Management
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The second edition of this book is completely reedited making the book even more valuable for graduate students, reflecting recent advances and adding insightful new material. The book is about the analysis of regional economic performance and change, and how analysis integrates with strategies...
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